کد خبر: ۶۷۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

دو شرور خطرناک در خشت به هلاکت رسیدند + عکس

فرمانده انتظامی فارس از هلاکت دو شرور و سارق مسلح در منطقه خشت کازرون حدفاصل استان بوشهر و فارس در درگیری با مأموران انتظامی این استان خبر داد.
به گزارش شیرازه، سردار احمدعلی گودرزی پس از عملیات موفقیت‌آمیز درگیری با اشرار در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: دو نفر از اشرار و سارق مسلح که در ماه‌های اخیر در ماهورگرکانی منطقه خشت حدفاصل بین استان بوشهر و فارس اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و عشایر این منطقه می‌کردند در درگیری با مأموران نیروی انتظامی فارس به هلاکت رسیدند.

وی خود بر عملیات مقابله با این اشرار نظارت داشت، بیان داشت: ازچند ماه قبل موضوع برخورد با این اشرار در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و تکاوران قرار گاه عملیاتی صالحین نیروی انتظامی استان فارس که بتازگی برای برخورد با اشرار مسلح و قاچاقچیان راه اندازی شده است، در 48 ساعت گذشته در منطقه ای کوهستانی و در مسیری که این اشرار تردد می کردند به کمین نشستند.

دو شرور خطرناک در خشت به هلاکت رسیدند + عکس

گودرزی گفت: هنگامی که این اشرار قصد عبور از این منطقه کوهستانی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه ماهور گرکانی داشتند در درگیری با تکاوران قرارگاه عملیاتی صالحین به هلاکت رسیدند و همین امر موجب شادی و خشنودی اهالی این منطقه شد.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: ازاین اشرار دو قبضه سلاح جنگی، تعدادی خشاب و فشنگ، دوربین و تجهیزات نظامی کشف شد .

وی بیان داشت: تعداد اشرار منطقه ماهور گرکانی پیش از این پنج نفر بودند که نیروی انتظامی کازرون سه نفر از آنها را قبلا دستگیر کرده بود و دو نفر آنها هم به هلاکت رسیدند
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
0
خدا قوت که امنیت جامعه را تامین میکنید