کد خبر: ۶۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

نامه یک فرزند شهید به هاشمی رفسنجانی

جناب آقای هاشمی لازم است در شرایط حساس کشور و منطقه از مطالبی که باعث سوءاستفاده و خوراک برای ضدانقلاب می‌شود پرهیز کرده و سبب جریحه‌دار شدن دل یادگاران شهدا نشوید.
به گزارش شیرازه، احمد جعفری، فرزند شهید طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نوشت:

جناب آقای هاشمی رفسنجانی ریاست محترم تشخیص مصلحت

سلام علیکم
احتراما... متاسفانه درروزهای گذشته مطالبی به این عنوان که مخالفان مذاکره را با نتانیاهو مقایسه کرده و همصدا دانسته که بسیار ازاین فرمایش حضرتعالی متاثرشدم ولازم دانستم پاسخی خدمت شما ارایه نمایم...
جناب آقای هاشمی شما بزرگ انقلاب بوده و درطول قبل و بعدازانقلاب مرارت و زحمتهایی کشیده اید که این امر برکسی پوشیده نیست و خیلی از شهدای گرانقدر مان در مناطق جنگی درکنارتان ویاروی زانوانتان خونشان ریخته وبه شهادت رسیدند که بردن نام آن سگ نجس اسراییل از شما بعید بوده و آنان را با برادران ارزشی و انقلابی مقایسه کرده که دلواپسان جز دلسوزی نیت دیگری یقینا نخواهند داشت.. جناب آقای هاشمی سوال اینجاست در فتنه88 چی کسانی با نتانیاهو همصد اشدند آیا جز سران فتنه کسی دیگری بودند.

آیا به خاطر دارید که منافقین.ضدانقلاب.سلطنت طلبان واسراییل از اغتشاشات88 و بانیان آنان حمایت کرده وتبریک گفتند.جناب آقای هاشمی در فتنه88کدام خانم محترمی به میان اغتشاش گران خیابان ولیعصر آمده و آنان را تحریک کرده که مورد تشویق دشمنان قسم خورده انقلاب قرارگرفت..جناب آقای هاشمی کسانی با نتانیاهو همصدا شدند که کشور عزیزمان را درسال88 تا لبه پرتگاه برده که با درایت و تیزبینی ولی امر مسلمین که سکان کشتی انقلاب توسط سکانداراصلی اش به مسیر اصلی اش برگشت که نمی توان لطف امام زمان را در این امر نادیده گرفت.. جناب آقای هاشمی آنان که دلواپس نامیده میشوند جز دلسوزی برای انقلاب نیتی دیگرندارند و دوسندارندکه خدای ناکرده در پرونده هسته ای و غیره ذره ای از خون پدرم و پدران و جوانانیکه خونشان در شلمچه.هویزه.جزیره مجنون. و... ریخته شد پایمال شود که این برای ما یادگاران شهدا قابل حضم نخواهد بود.

هرچند حضرتعالی بهتر از بنده حقیر از رشادت آن مردان دفاع مقدس دیده و میدانید چون همرزم آنان بوده و زحمات شما در طول جنگ برای همه نمایان بوده و در کتب های تاریخ جنگ نگارش شده است.. جناب آقای هاشمی لازم است در شرایط حساس کشور و منطقه از مطالبی که باعث سواستفاده و خوراک برای ضدانقلاب می‌شود پرهیز کرده وسبب جریحه دار شدن دل یادگاران شهدا نشویم..درپایان برای همه مسئولین دلسوز و انقلابی که برای کشور عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند آرزوی موفقیت دارم و برای تیم هسته ای مان دعا میکنم که انشالله پیروز.سربلند و موفق باشند...... والسلام.... احمدجعفری..فرزندشهید..

بندرانزلی
منبع: فارس
نظرات بینندگان