کد خبر: ۶۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

آمریکاییها به کدام کتاب دفاع مقدس بیشتر علاقه دارند؟

مسئول سوره مهر الکترونیک با اشاره به برنامه‌های این بخش از انتشارات برای عرضه آثار در سایت آمازون گفت: تاکنون ۲۰ عنوان کتاب بر روی این سایت قرار گرفته که از این میان کتاب «زیتون سرخ» و «نورالدین پسر ایران» بیشترین مخاطب را داشته‌اند.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، امین نادری، مسئول سوره مهر الکترونیک، با اشاره به فعالیت‌های آتی این واحد از انتشارات سوره مهر گفت: یکی از برنامه‌های سوره مهر الکترونیک قرار دادن آثار پرفروش این انتشارات بر روی شبکه سراسری آمازون است. از سال 92 این برنامه اجرا شد که در این سال تعدادی از آثار انتشارات شامل «سفر به گرای 270 درجه»، «شطرنج با ماشین قیامت»، «هفت روز آخر»، رمان «فال خون»، «زیتون سرخ» و «گرگ‌سالی» با هدف تسهیل در تهیه آثار و آشنا کردن دیگر مخاطبان با آثار این انتشارات بر روی این شبکه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اخیراً نیز نسخه فارسی و انگلیسی کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» نیز بر روی سایت آمازون قرار گرفت. در مجموع در حال حاضر تعداد 20 عنوان کتاب از این انتشارات بر روی سایت آمازون قرار گرفته است که از این تعداد بیشترین اقبال با «زیتون سرخ» و «نورالدین پسر ایران» بوده است.

مسئول سوره مهر الکترونیک با بیان اینکه این اولین گام در معرفی آثار دفاع مقدس به مخاطبان فراملی است، افزود: در سال جدید این برنامه به صورت جدی‌تر پیگیری خواهد شد. در نظر داریم که در سال 94 با برنامه‌ریزی از پیش انجام شده، قرار است تعدادی از آثار مانند «فیض بوک» نیز بر روی این سایت قرار گیرد. در حال حاضر اولویت با آثاری است که در سال‌های اخیر به دیگر زبان‌ها ترجمه شده است.

نادری افزود: کتاب‌های انتشارات سوره مهر در کتابفروشی آمازون از طریق سیستم «چاپ براساس تقاضا» (Print on Demand) نیز قابل خریداری هستند. این سیستم در دانشگاه‌ها و کتابفروشی‌های بزرگ سراسر دنیا در دسترس علاقه‌مندان به کتاب است و خریداران می‌توانند در کمتر از نیم ساعت کتاب را پرینت گرفته و به صورت صحافی‌شده دریافت کنند.


نظرات بینندگان