کد خبر: ۶۷۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی شیراز اعلام شد+ اسامی منتخبین

نتایج انتخابات هشتمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز که دوشنبه با رقابت 32 تن برای 15 کرسی این اتاق برگزار شد، سه شنبه اعلام شد.
به گزارش شیرازه، سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس که هیات اجرایی و نظارت این دوره از انتخابات را عهده دار بود اعلام کرد: در پایان این دوره از انتخابات از 790 واجد شرایط، 400 تن از بازرگانان، صنعتگران و فعالان حوزه های معدن و کشاورزی استان در این انتخابات شرکت کردند.

رای گیری این دوره از انتخابات ساعت هشت صبح دوشنبه هجدهم اسفند 93 آغاز شد و با تمدید یک ساعته آن، ساعت 19 به پایان رسید.

با رای بازرگانان و فعالان اقتصادی استان در این انتخابات، 15 تن به عنوان هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان انتخاب شدند.

حوزه های صنعت و بازرگانی هر یک پنج نماینده در این اتاق دارند و بخش های کشاورزی و معدن نیز به ترتیب سه و دو کرسی این اتاق را به خود اختصاص می دهند.

در بخش صنعت، فریدون فرقانی (281 رای)، عباس ابوقداره ( 264 رای)، علی اصغر ظریفکارفر (219 رای)، محمدرضا ظهیرامامی (202 رای) و مهدی علیپور (149 رای) انتخاب شدند.

در بخش بازرگانی یوسف صلاح الدین ایزدفر (230 رای)، محمدعلی دیده روشن (204رای)، سید کاظم خاکره ( 199 رای) و یلدا راهدار (186 رای) و حمیدرضا ذوالانواری (173 رای) انتخاب شدند.

همچنین در بخش معدن، محمد صادق حمیدیان ( با کسب 209 رای) و عبدالمجید نیکنام جهرمی (134 رای) به مدت چهارسال به عنوان عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فعالیت می کنند.

در بخش کشاورزی، جمال رازقی ( 240 رای )، خسرو فروغان گرانسایه (212رای) و هادی حنائی جهرمی (166 رای) به این اتاق راه یافتند.

پیش از این 43 تن از بازرگانان و فعالان اقتصادی استان از چهارم تا 11 بهمن ماه امسال برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند که تا روز یکشنبه 11 تن از آنان انصراف خود را اعلام کردند تا این انتخابات با حضور 32 نفر به عنوان نامزد شکل گیرد.

رییس هیات اجرایی انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز در سخنانی، این دوره از انتخابات را پرشور و در نهایت صحت و سلامت توصیف کرد.

علی همتی افزود: در روز انتخابات با حضور و درایت هیات نظارت بر انتخابات و استقبال فعالان اقتصادی استان در بخش های مختلف صنعت، معدن، بازرگانی و کشاورزی انتخابات بسیار خوبی برگزار شد.

وی با بیان این که 15 منتخب این دوره به عنوان نمایندگان تشکل اقتصادی وظیفه خطیری را بر عهده دارند، افزود: امروز شرایط اقتصادی به گونه ای است که میدان داری اقتصاد به بخش خصوصی سپرده شده است و فعالان اقتصادی باید این فرصت را مغتنم بشمارند و با اتحاد و همدلی با یکدیگر این فرصت را از دست ندهند.

رییس هیات اجرایی انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی همچنین اعلام کرد: نامزدهای این دوره از انتخابات در صورت داشتن اعتراض و شکایت می توانند تا مدت سه روز پس از برگزاری انتخابات اعتراض خود را به صورت مکتوب به این هیات اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
0
به جرات می توان گفت که طی ادوار گذشته ،مدیری بی تجربه وبی تدبیری در مجموعه سازمانهای بازرگانی وصنایع ومعادن دیده نشده که اینطور آبرو واعتبار سازمان تحت سرپرستی خودرا ازروی لجبازی بچه گانه به بازی بگیرد. حالا با این نتیجه بخش خصوصی برای سازمان ،تره هم خورد نمی کند.