کد خبر: ۶۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

نقش اهل سنت در عملیات آزاد‌سازی تکریت

منابع آگاه خبر دادند که هزاران نفر از نیروهای عشایر اهل سنت در استان‌های صلاح الدین و الانبار برای کمک به نظامیان عراقی در نبرد با داعش وارد عمل شده‌اند.
نقش اهل سنت در عملیات آزاد‌سازی تکریت
به گزارش شیرازه به نقل از فارس،منابع آگاه خبر دادند که 7 هزار نفر از نیروهای عشایر اهل سنت در استان‌های صلاح الدین و الانبار برای کمک به نظامیان عراقی و نیروهای مردمی در نبرد با داعش برای آزادسازی تکریت وارد عمل شده‌اند.

بنابراین گزارش، نیروهای اهل سنت در تلاشند تا از سمت غرب به مواضع تروریست‌ها در تکریت حمله کنند و نیروهای پیشمرگه کُرد نیز از شرق این عملیات را برعهده گرفته‌اند.

این درحالی است که امروز عشائر صلاح‌الدین با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار سومریه نیوز قرار گرفته بود، اعلام کردند که تمام ساکنان تکریت و عشائر آن برای مقابله با داعش و همکاری با نیروهای مسلح عراقی در آمادگی کامل هستند. این امر نیز با توافق فرماندهی نیروهای داوطلب و «بدر الفحل» نماینده دولت مرکزی و محلی محقق شده است.

از سوی دیگر، بکارگیری گسترده تله‌های انفجاری توسط تروریست‌ها در مناطقی که از آنها عقب نشینی کرده‌اند منجر به کند شدن روند پیشروی‌ها شده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان