کد خبر: ۶۷۴۷۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

استاندار کرمان را هم احضار کنید!

چرا هیچ یک از سران قوا پس از توهین مطهری به جایگاه رهبری و اعضای مجلس خبرگان واکنشی نشان ندادند؟
شیـــرازه - سرویس سیاسی: علی مطهری فرزند شهید آیت الله مرتضی مطهری معلم اخلاق و نماینده مردم پایتخت ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی این روزها تیتر یک رسانه های کشور است. او گرچه جمع آوری کتب پدر را به حضور در جبهه های حق علیه باطل ترجیح داد اما در کسوت نمایندگی نشان داد که اتفاقا اهل جنگ است؛ جنگ روانی!

مطهری ظاهرا اصولگرا، با نطق های آتشین خود درصدد تطهیر چهره سران فتنه از هر گونه جرم و خطایی است. او با زبان توهین و افترا به جایگاه مجلس خبرگان و رهبری و ایجاد شبهه می خواهد جای ظالم و مظلوم را در موضوع محکومیت سران فتنه وارونه جلوه نماید.

در ادامه این سناریو، جریانی مرموز در شیراز به مدد یک تشکل دانشجویی، بستر این کار را بار دیگر برای مطهری آماده کرد. اما سفر او نیمه تمام ماند و با لباس گوجه ای و تخم مرغی به تهران بازگشت!

بوق های رسانه ای جریان اصلاح طلب که البته در مواقعی مانند دفاع مطهری از طرح حجاب و عفاف فحش های ریز و درشتی نثارش می کنند این بار برای مظلومیت مطهری به صدا درآمد؛ آنها از رئیس جمهور خواستند فکری به حال فارس و استاندارش بکند. مسئولین دولتی برای برخورد با متعرضان به وی بسیج شده اند. در مجلس برای بررسی موضوع پرونده تشکیل شد. مشاور رئیس جمهور خواستار استعفای استاندار فارس شد و دستور پیگیری داد. استاندار به دیدار مطهری رفت و از او دلجویی کرد.

امان از یک بام و دو هوای دولت اعتدال!
اما بهرام امیرحیدری روزگاری نه چندان دور خانه و زندگی خودرا رها کرد و در راه دفاع از اسلام و کیان مملکت تنش ناقص شد و به افتخار جانبازی نیز نائل آمد.

این جانباز شیمیایی و رزمنده صادق انقلاب در روز 14  اسفند ماه تنها به دلیل پرسش چند سوال درباره جریان فتنه در جلسه سخنرانی موسوی لاری در کرمان به شکل وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت. آنچه از بدنش که از دست بعثیون صدامی سالم مانده بود، هم در این جریان مورد مرحمت قرار گرفت!

جانباز و رزمنده و مرد روزهای سخت درباره تهاجمی که به او شده می گوید:

«من را به اتاقک کوچکی که در خانه شورای شهر هست بردند و آنجا نیز ۸ نفر شروع به ضرب و شتم من کردند و می‌گفتند از کی پول گرفتی، مزدور چه کسی هستی؟ اسمت را بگو؟ اسم اربابت را بگو؟ من گفتم: یک رزمنده جانباز هستم و کارگری بیش نیستم. مدافع نظام هستم و برای نظام نیز خون دادم نمی‌توانم تا زنده‌ام بنشینم تا به‌نظام توهین شود.»

اما برای این جانباز کتک خورده نه کسی هیات ویژه تشکیل داد، نه مشاور رییس جمهور خواهان استعفای استاندار شد و از هیچ رسانه صدایی در نیامد.

در این که کسی با چوب و چماق و سنگ به فردی حمله کند محکوم است حتی اگر خودروی حامل علی مطهری باشد. اما چرا در نظام اسلامی میان کتک خوردن یک جانباز نظام با خورد شدن شیشه خودروی حامل یک نماینده مجلس تفاوت وجود دارد؟ چرا مدعیان آزادی بیان در جلسات خودشان جانباز بی نوایی را تنها به جرم طرح یک سوال زیر مشت و لگد می گیرند و سکوت می کنند، اما در ماجرای مطهری فریاد «وا اسلاما» سر می دهند؟

سران قوا چشم روی چه چیزی می بندند؟
این که اینگونه برخوردهای زشت و خلاف شرع ریشه یابی و عاملان آن مجازات شوند اقدامی درست و بجاست که امید می رود هر چه زودتر محقق شود، اما آیا کسی می خواهد با عاملان تحریک و تشنج هم برخورد کند؟ آیا کسی به فکر رفع علت افتاده؟ چرا هیچ یک از سران قوا پس از توهین مطهری به جایگاه رهبری و اعضای مجلس خبرگان واکنشی نشان ندادند؟ چرا پس از سخنان زشت هادی غفاری در شیراز و توهین به رهبر انقلاب هیچ یک از مسئولین سه قوه حتی یک برگ گزارش از این ماجرا مطالبه نکردند؟ شاید اگر استاندار کرمان نیز برای پاره ای توضیحات به وزارت کشور احضار شده بود می شد به اعتدال دولت راستگویان امیدوار بود، اما...

قطعاً این شیوه دوگانه در برخورد قضاوت مثبتی در ذهن مردم باقی نمی گذارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
توهمات اصلاح طلبي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
0
اي كاش رسانه هاي مدعي اصلاحات بجاي اينهمه شانتا‍ژ خبري درصدي از مظلوميت اين جانباز و قلدر مابي اصلاحاتچي هاي تابلودار را پوشش مي دادند.
اصولتراش
چرا کثافتکاری های شعبان جعفرهای مدرن این گونه اصولتراشان اآنها حمایت می کنند؟!! بس کنید این همه زیرآبی رفتن را..............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
0
امان از مسولین بی لیاقت و ضعیف نفس


شورای تامین استانی که نتونه از یک همایشی که تشخیص داده نباید برگزار شود .جلوگیری کند .................به درد چی میخوره ...................
پووآرو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
0
در چیدمان پازل سیاسی ، هر تکه ای به تنهایی مفهوم و کاربردی ندارد ولی به نظر من فعلا چند تکه از این پازل داشته باشید
1_حمایت مداوم و مستمر علی مطهری از سران فتنه
2_ انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی
3_ ماجرای فرماندار داراب
4_ صحبتهای فرمانده سپاه فجر فارس درباره علی مطهری در کازرون
5_ برخورد سازماندهی شده !!! با علی مطهری در بدو ورود به شیراز
6_...........
7_............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
0
واضح هست که حمله به مطهری کار خودتونه شیرازه جون مردم خر نیستند
ناشناس
شیرازه روشن فکر شدی نظر مخالف میذاری؟؟؟
داراب
GERMANY
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
0
لعنت به افرادی ک حمله کردند و این چنین وحشیانه آبروی فارس رو بردند.
لعنت به اون تندروهایی ک همیشه این انقلاب رو در خطر قرار میدهند.
شیرازه هم ک ظاهرا مدافع همین تندرو ها هست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
0
شيرازه اسمت عوض كن
یک اصفهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
0
درود بر شیرازی های باغیرت و ولایت مدار