کد خبر: ۶۷۵۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
جامعه روحانیت شیراز با صدور بیانیه ای:

گردانندگان مخفی جریان اخیر شناسایی شود/ هتاکی به نماینده ولی فقیه اسائه ادب به ساحت رهبر انقلاب است

برخی حیاتشان را در ایجاد جریان های گردابی می دانند.
به گزارش شیرازه، در پی وقوع جریانات اخیر در شهر مقدس شیراز و اظهارات نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، جامعه روحانیت شیراز بیانیه ای را در حمایت همه جانبه خود از شخصیت فرهیخته و مبارز انقلابی، اعلام نمود.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهالی محترم سومین حرم اهل بیت (ع)

متأسفانه وقایع اخیر شهر مقدس شیراز، حقیقت تلخی را علی رغم تذکرات دلسوزان نظام مقدس اسلامی، نمایان ساخت. حقیقتی که نشان می دهد سناریوی این جریان ساختگی از چندی پیش کلید زده شده و اسفند سال 94 را هدف گرفته است.

جریانی که حتی با بکار بردن سخیف ترین ادبیات ممکن علیه شخصیت مبارز انقلابی و چهره ای ارزشمند از چهره های نظام مقدس اسلامی همراه می شود و هیچ گونه ابائی نیز ندارد.

نصیحت های دلسوزانه و مشفقانه حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در بیانات اخیر همه نشان از حفظ وحدت در سایه آرامش سیاسی همراه با رعایت خطوط قرمز و حل مشکلات اساسی استان در جهت تحقق آرمان های نظام اسلامی و رسیدگی به نیازمندی های مردم استان است. لیکن برخی حیات خود را در ایجاد جریان های گردابی و شکار فرصت ها می دانند.

جامعه روحانیت شیراز در سایه ی منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت امت اسلامی و هدایت های داهیانه ی نماینده ی معزز معظم له در استان، ضمن محکوم نمودن قضایای اخیر، هر گونه اهانت، بی ادبی و گستاخی به روحانی بزرگوار و شخصیت فهیم استان را بر نتافته و ضمن حمایت از این یار وفادار انقلاب و امام راحل عظیم الشأن و رهبری معظم مد ظله العالی از گروه تحقیق و تفحص و هیأت های بازرسی درخواست دارد که به صورت برشی و مقطعی به این جریان نگاه نکرده و بدون توجه به جریان های مختلف سیاسی و به دور از هر گونه حب و بغض و یا تحت فشار قرار گرفتن، صادقانه تمام قضایا را بررسی کرده و عوامل پیدا و پنهان و گردانندگان مخفی جریانات اخیر را شناسایی و ضمن اعلام به مردم و تنویر افکار عمومی، مسائل را از طریق مجاری ذیربط پیگیری نمایند.

همچنین هتاکان به جایگاه رفیع نماینده ولی فقیه که همانا اسائه ادب به ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی است را مورد بازخواست قرار داده تا ضمن حفظ قداست این جایگاه رفیع، فرصت را از دست کسانی که سودای این جریان در مخیله آنان پرورش یافته گرفته شود.

و در خاتمه از آقای دکتر علی مطهری که منتسب به شخصیت پرورش یافته مکتب روحانیت و اندیشمند بزرگ و شهید والا مقامی است که در راه حفظ حریم ولایت و حفظ جایگاه رفیع روحانیت به فیض عظیم شهادت نائل آمد چنین واکنش نسنجیده و ادبیاتی سخیف متصور نبود.

و آیا اگر پدر بزرگوارشان در حال حاضر حضور داشتند این چنین ادبیاتی را به یک روحانی والا مقام و ارزشمند بر می تافتند؟ فأین تذهبون .
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
این نظام از یه سخن رانی معمولی هم میترسه ؟
خرزوخان
این نظام سخنران معمولیش نماینده مجلسه و پشت تریبون همون مجلس به مخالفینش میگه پوفیوز!
فیلمش رو دیدی، سرچ کن تو همین شیرازه فحاشی علی مطهری رو ببین کوچولو!