کد خبر: ۶۷۵۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

استاندار فارس: عوامل حادثه شیراز شناسایی و معرفی شدند

شناسایی سایر عوامل و زمینه سازان انجام این حرکت ناپسند و هنجارشکنانه در دست بررسی و اقدام لازم قرار دارد.
به گزارش شیرازه، به دنبال سفر ناکام مطهری به شیراز و حمله عده ای ناشناس به خودروی حامل وی، موج وسیعی از واکنش ها را در کشور سبب شد. پس از سخنان آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه های نماز جمعه، علی مطهری ظهر دیروز نامه هتاکانه ای خطاب به امام جمعه شیراز نوشت و ساعاتی بعد از این نامه استاندار فارس با صدور پیامی خبر از شناسایی عاملان این حادثه داد. متن پیام استاندار به شرح زیر است.

بسمه تعالی

به دنبال اتفاقات اخیر  با توجه به دستور اکید ریاست محترم جمهور و تاکید مکرر وزیر محترم کشور مبنی بر شناسایی دقیق و برخورد قاطع با حمله کنندگان به خودرو دکترعلی مطهری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در سفر به شیراز ، اینجانب با تشکیل جلسات مکرر شورای تامین استان از ساعات اولیه وقوع این حادثه ؛ رایزنی های مستمر با اعضاء شورای تامین استان و بدون تاثیرپذیری از فضای مسموم تبلیغاتی داخل و خارج علیه توفیقات بزرگ دولت ، فعالیتهای اطلاعاتی و امنیتی به روشن ساختن ابعاد مختلف حادثه پرداخته و در لحظات پایانی روز شنبه به فضل الهی عوامل اصلی حمله به خودرو دکتر مطهری شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی شدند.
بدیهی است، شناسایی سایر عوامل و زمینه سازان انجام این حرکت ناپسند و هنجارشکنانه در دست بررسی و اقدام لازم قرار دارد. امید است که با حضور نمایندگان شورای امنیت کشور در فارس ابعاد مختلف شکل گیری این حادثه بررسی و ریشه کن گردد ، تا دیگر در کشور شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم. لازم به ذکر است که تامین امنیت عمومی خط قرمز نظام و دولت تدبیر و امید بوده و در برخورد با عوامل نا امنی کمترین مسامحه و گذشتی در کار نخواهد بود.
بر خود لازم می دانم که از رهنمودهای رئیس جمهور محترم و حمایت وزیر محترم کشور و تلاش های نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی و سایر نهادها و مردم صبور و با فرهنگ فارس که حادثه اخیر باعث تاثر خاطر آنان گردید ، تقدیر و تشکر خواضعانه داشته باشم.
                                                                     سیدمحمد احمدی
                                                                        استاندار فارس
                                                                          24/12/1393   


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
کاش دانشگاه شیراز کمی در دعوت سخنرانانش دقت بیشتری می کرد. به خدا این بچه های دانشجو را به این چیزهای مزخرف مشغول نکنید و خودتون پست و مقام بگیرید. در فتنه 88 فتنه گران اصلی و آقازاده های فتنه گر آزادن ولی یه مشت پادو دستگیر شدن!!
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
سلام
علیه توفیقات بزرگ دولت؟
محض رضای خدا یک توفیقشو بگو که یک ریال برای مردم و نه گروهی خاص از مردم نفع داشته باشه!