کد خبر: ۶۷۵۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس: «مطهری» محاکمه شود

لازم است شورای محترم نگهبان و مجلس شورای اسلامی اعتبار نامه و صلاحیت آقای مطهری را مجددا مورد بررسی قرار دهند.
به گزارش شیرازه، در پی نامه گستاخانه و بی ادبانه علی مطهری به نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز حضرت آیت الله ایمانی، دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:
مردم شریف و ولایتمدار استان فارس
همانطور که مطلع هستید در پی موضع گیری منطقی و شجاعانه و بحق نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، حضرت آیت الله ایمانی، نسبت به حادثه اخیری که در شهر شیراز اتفاق افتاد، آقای علی مطهّری بار دیگر اقدام به هتّاکی و گستاخی نموده و نامه سراسر بی ادبانه را به رشته تحریر در آورده که حاکی از بی منطقی و بی ادبی وی و نداشتن هیچ گونه منطق و استدلال و روی آوردن به فحاشی می باشد. کسی که مدّعی قانون مداری بوده و به عنوان عضوی از قوه مقننه باید بیش از هر کس دیگری قانون را رعایت نماید، پس از شکستن حریم قانون و نادیده گرفتن مصوّبه شورای تأمین شهرستان شیراز و عدم توجّه به هشدارهای مسئولین امنیتی و سیاسی استان و با توطئه ای حساب شده، در اقدامی دیگر حرمت روحانیت و نماینده محترم ولی فقیه را شکسته و بجای تحمل منتقدان و قبول نصیحت های دلسوزانه کسی که غیر از آرامش و امنیت و رفاه مردم چیز دیگری را دنبال نمی کند، زبان به گستاخی گشوده و با ادبیاتی آهانت آمیز چهره درونی خود را بیشتر آشکار نمود. آقای علی مطهری با این نامه اثبات کرد نه تنها برای هیچ کسی حرمتی قائل نیست و هیچ خط قرمزی را رعایت نمی کند، بلکه صلاحیت نمایندگی مردم در مجلس را نیز از دست داده است، آقای مطهّری با این نامه تیشه به ریشه سیاسی و اجتماعی و حتی علمی خود زد و در واقع خود را از صحنه سیاسی محو کرد. نماینده محترم ولی فقیه تلاش دارند، فضای سیاسی استان ملتهب نشده و اجازه نخواهند داد افرادی حاشیه ساز، مسائل و مشکلات اصلی استان را به حاشیه رانده و موضوعات سیاسی و مشکل ساز را در استان دنبال نمایند.
لازم است شورای محترم نگهبان و مجلس شورای اسلامی اعتبار نامه و صلاحیت آقای مطهری را مجددا مورد بررسی قرار داده، قوه قضائیه وی را بدلیل قانون شکنی و عدم توجه به مصوبه شورای تأمین شهر شیراز، و بدلیل حرمت شکنی و بی ادبی و هتاکی نسبت به نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شیراز، مورد محاکمه قرار دهند.

ضرورت دارد همه مردم استان فارس بخصوص روحانیت معزّز، نهادها و ارگان های انقلابی، خانواده محترم شهداء، جانبازان و آزادگان عزیز و سایر اقشار از این اقدام گستاخانه علی مطهری اعلام انزجار نموده و اینگونه سخنان را محکوم نمایند. همچنین از دستگاه قضا می خواهیم با کسانی که در دانشگاه شیراز به مصوّبه شورای تأمین شهرستان شیراز بی توجهی کرده و علیرغم مصوبه شورای تأمین و با حرکتی حساب شده و طراحی شده جهت بر هم زدن نظم سیاسی و آرامش استان، زمینه بروز حوادث اخیر را فراهم نموده اند، برخورد قاطع نمایند.
حسین ملک مکان
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
مصادیق نوهین را بگویید. ما که در نامه مطهری جز حق ندیدیم.
اموزگار
ROMANIA
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
دکتر مطهری عزیز مردم شیراز همیشه تکلیفشون روشن بوده.امام جمعه شون که دیگه بماند. حیف از قدوم شما که به بخواد پا روی خاک اونجا بذاره.مردم ایران شما رو دلاور میدونن.