کد خبر: ۶۷۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

امام جمعه بوانات: برنامه سفر مطهری به شیراز برای ضربه زدن به ولایت فقیه بود

وقتی کسی که در جایگاه قانون گذاری است خودش قانون شکن می شود دیگر چه توقعی از عوام الناس است؟
 به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از  حرف رسا حجت الاسلام علی مدد زراع امام جمعه شهرستان بوانات در واکنش به نامه توین آمیز علی مطهری به امام جمعه شیراز با طرح این سوال که عاملین و مسببین حمله به مطهری چه کسی و یا چه کسانی هستند؟ گفت: وقتی به عملکرد چند ماه گذشته علی مطهری نگاه می کنیم متوجه یک حرکت غیر متعارف و گرایش غیر معقول سیاسی در رفتار او می شویم؛ از جمله مقابله با افکار عمومی و طرفداری از مطرودین فتنه سال 88  و ...

وی افزود: اما امری که در این واقعه قابل توجه است، بی اعتنایی مطهری و دعوت کنندگان ایشان به حکم شورای تامین است، وقتی کسی که در جایگاه قانون گذاری است خودش قانون شکن می شود دیگر چه توقعی از عوام الناس است؟

امام جمعه بوانات ادامه داد: متاسفانه مطهری به جای عذرخواهی از مردم شیراز و عذرخواهی از قانون شکنی، با نوشتن نامه ای به نماینده ولی فقیه در استان با اتهامات واهی و بی مدرک همه گناهان را به گردن ایشان انداخته و با بی حرمتی به شخصیت فرهیخته استان دل هر انسان منصفی را به درد آورده است.

وی تصریح کرد: یقینا کل برنامه سفر و سوار شدن وی در تاکسی و ... همه و همه یک سناریوی از قبل طراحی شده بوده و هدف از این برنامه ها مظلوم نمایی وی و اتهام زنی به شخصیت های بزرگ و نهایتا ضربه زدن به ولی فقیه بوده است اما ایشان و کسانی که پشت صحنه این سناریو هستند راه به جایی نخواهند برد  و جواب مردم فارس به آنها این است:

ای مگس ! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست                                عرض خود میبری و زحمت ما میداری....

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
0
چه ربطی دارد. چرا همه چیز را به ولی فقیه می چسبانید؟