کد خبر: ۶۷۵۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
جمعی از نخبگان نسل و چهارم انقلابی فارس:

آقای مطهری بصیرت انقلابی داشته باشید!/ خودتان هم در حوادث شیراز مقصرید

تأکید میکنیم از تئوریزه کردن«کف گرگی گاهی لازم است»«پفیوز...خفه شو» و...بپرهیزید

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، پس از نامه دور از ادب علی مطهری به نماینده ولی فقیه در فارس، جمعی از نخبگان نسل سوم و چهارم انقلابی فارس که عمدتا از قشر فرهنگیان استان هستند در بیانیه ای این اقدام علی مطهری را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است.

باسمه تعالی

آقای علی مطهری

در آغاز این نوشته لازم است ابتدا خود را معرفی کنیم و با افتخار خود را نسل سوم و چهارم انقلا بی بنامیم که بر اساس ارزش های ناب دین مبین اسلام توسط امام خمینی قدس سره که اگر معصوم نبود اما بدون شک نمونه اعلای خلفی صالح و مخلص برای اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین خاصه امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه لفداه بودند بنیانگذاری شد و در این راه با تربیت فرزندانی امین، روشن ضمیر و زمان شناسی چون استاد شهید مطهری که الحق حاصل عمرشان بود، نظم نوین جهانی شرق و غرب را در هم کوبید و نور امید را در دل تمامی مستضعفان عالم روشن کرد. مفتخریم با صراحت بگوییم اگر چه برخی از بازه های زمانی سپری شده از عمر انقلاب اسلامی را درک نکرده ایم اما به تبعیت از پیر مرادمان امام خامنه ای حفظه الله سعی کرده و میکنیم که تاریخ معاصر انقلابمان را از مجاری مطمئن و منصف به خوبی یاد بگیریم.

آقای مطهری ما نسل سوم و چهارم انقلاب با بصیرت دریافته ایم که دشمنان قسم خورده این نظام برآمده از خون صدها هزار شهید والامقام، برآنند تا با اختلاف افکنی و القاء و ترویج شبهات مختلف به صورت مستقیم به واسطه امپراطوری رسانه ای و غیر مستقیم به وسیله فریب خوردگان داخلی، عزت، وحدت و همدلی را که رمز پیروزی و تعالی امت اسلامی زیر سایه زعامت ولایت مطلقه فقیه است را خدشه دار نموده تا بتوانند به اهداف پلید و استعماری خود دست پیدا کنند.

آقای مطهری؛ بدون هیچ تعارفی شما را دعوت و نصیحت میکنیم به هوشیاری و داشتن بصیرت انقلابی! از شما می خواهیم تا جایی که مقدورتان است بدور از هیجانات کاذب و هیاهو و جوسازی های رایج سیاسی و رسانه ای یکبار دیگر کتاب های پدر شهیدمان(شهید مطهری) را مطالعه کنید.

در همین ارتباط چند نکته را برای یادآوری بیان میکنیم ان شاء الله در قلب جنابتان موثر افتد:1- با کمترین تاملی در گفتارها و رفتارهای شما در چند سال اخیر یک سؤال اساسی به ذهن میرسد! چرا شما در بزنگاه های متفاوت سعی در طرح کردن موضوع ولایت فقیه و مشخصا معصوم و یا غیر معصوم بودن آن و مباحثی از این قبیل هستید؟ اگر این نظریه پردازی های گاه و بیگاه شما بر پایه مستنداتی متقن متکی است چه بهتر که نسل سوم و چهارم انقلاب را روشن نموده و با تبیینی شفاف و مستند ما را هم به این گفته خودتان برسانید که اگر پدر شهیدمان(شهید مطهری) بود انقلاب الان مسیر دیگری را در برخورد با مسائل طی میکرد!؟باور کنید گرچه از شما سناّ کوچکتریم اما هرچه تلاش کردیم که کلمه ای حتی حرفی در کلام سراسر نور امام خمینی رحمه الله علیه و امام خامنه ای حفظه الله و حتی مراجع عظام، علماء و بزرگان نظام که دلیل و نشانه ای بر ادعای معصوم بودن ولی فقیه باشد پیدا نکردیم! حال شما در مقام اثبات پاسخگویی موهوم به ادعای چه کسی و برای چه کسانی می باشید؟ والله اعلم در این زمینه اگر از ما کمک بخواهید شما را رجوع می دهیم به نکاتی که استاد مبرز اخلاق و دانشمند والامقام و ولایت مدار استان فارس حضرت آیت الله حائری شیرازی در ارتباط با حادثه ای که برای شما در شیراز اتفاق افتاد! ما با عقل و استدلال کافی در این وانفسای سکولاریستی و لیبرالیسم سرمایه داری به این باور یقینی رسیده ایم که ولایت فقیه گرچه معصوم نیست اما او که آخرین ذخیره الهی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای هدایت انسان است جانشین خود را تنها نخواهد گذاشت.

2 - آقای مطهری مثلی عامیانه است که می گوید:«قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را»به حکم عقلی حادثه ای که در شیراز برای شما اتفاق افتاد را با لحاظ کردن نکته اول، چگونه ارزیابی کنیم؟ آیا به ما نسل سوم و چهارمی حق می دهید که با مرور و رصد کردن موضع گیری ها و رفتارهای تحریک آمیزتان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مناسبات سیاسی و اجتماعی که نظریه پردازی داشته اید به این نتیجه برسیم که خودتان هم در حوادث شیراز که برایتان به وجود آمد مقصرید؟ یا خدای ناکرده شک کنیم دنبال پروژه سازی برای نظام هستید تا اثبات شود مجموعه های تحت مدیریت ولایت فقیه خالی از اشکال نیست؟ لطفا به ما حق دهید! مفاد نامه خودتان را به نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز و مفسر قرآنی که به اندازه تمام عمر شما در آیات الهی غورکرده است را از نظر بگذرانید! با مجوز کدام منطق و استدلال به خودتان اجازه می دهید بدون هیچ سندی شأن و جایگاه نماینده ولی فقیه و امامت جمعه را که در هر استان مردم آنها را امین خود می دانند در جایگاه متهم قرار می دهید، آن هم با الفاظ و کلمات سخیف و بی مایه!؟

با مجوز کدام منطق و استدلال به خودتان اجازه می دهید کس دیگری را در جایگاه متهم بنشانی که هنوز هم درِ باغ شهادت به روی او و همرزمان مخلصش در اقصی نقاط مرزهای کشور و خارج از کشور باز است؟ عناد و دوری از انصاف و قدرشناسی است که کسانی را که گمنام در صف اول مبارزه با تکفیری ها و داعشی ها هستند را به همان نام بخوانیم البته یقینی است که آنها اجرشان را از خدواند بزرگ و مقتدایشان اباعبدالله الحسین می گیرند ولی بدان قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید! در پایان تأکید میکنیم که به خود آیید و از تئوریزه کردن«کف گرگی گاهی لازم است»«پفیوز...خفه شو» و...بپرهیزید که نسل سوم و چهارم در عین حالی که به قول لین، حکمت و موعظه حسنه و جدال به احسن باور دارد اما گاهی قول سدید را بر خود فرض و لازم می داند. والسلام

جمعی از نخبگان نسل سوم و چهارم انقلابی استان فارس


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
0
جناب آقاي دكتر علي مطهري

فرزند پاره‌ي تن بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران امام خميني (ره)

با سلام



احتراما اينجانبان جمعي از اهالي شهرستان شيراز به نمايندگي از بخشي از شهروندان و خانواده‌هاي شهداي انقلاب و دفاع مقدس با اعلام اين كه بيش از اين تاب و تحمل تحقير شهرمان توسط عناصري افراطي و معلوم‌الحال نداريم و نظر به پايمردي و مواضع حق‌مدارانه جنابعالي و همچنين با توجه به وقايع اخير صورت گرفته كه منجر به هتك حرمت از نظام و جنابعالي گرديد؛ لذا نظر به اقبال موجود از گفتمان مطهري و از سوي ديگر در پاسخ به داعشيان شيراز و به جهت اثبات موضع اقليت ايشان در اين شهر، بدينوسيله از جنابعالي دعوت مي‌گردد در انتخابات آتي مجلس، از حوزه‌ي انتخابيه شيراز جهت حضور در مجلس اقدام فرماييد تا انشا الله با رأي حداكثري مردم شريف شهرستان شيراز فراتر از مسئولين فعلي شهرمان مدافع حقوق مخدوش‌شده شهروندان اين ديار باشيد.
جمعی از مردم شیراز
فعال فرهنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
0
سلام
ببخشید این بزرگواران چطوری و بر چه اساس شده اند نخبه فرهنگی نسل سوم و چهارم؛
جالب بود تا حالا نشنیده بودم