کد خبر: ۶۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

هشدار پليس فارس به هنجارشكنان چهارشنبه آخر سال

با توجه به آمادگي صد در صد پليس استان در راستاي تأمين نظم و امنيت شهروندان، اميدواريم شبي آرام و بدون حادثه در پيش داشته باشيم.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه پليس مخالف شادي مردم نيست، بر برخورد قاطع مأموران انتظامي استان با هنجارشكنان چهارشنبه آخر سال تأكيد كرد.

سردار "احمد علي گودرزي" صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: هر ساله افرادي سودجو قصد دارند با خريد و فروش مواد محترقه فضاي جامعه را در مراسم چهارشنبه آخر سال نا امن كنند و به جوانان مردم آسيب رسانند.

وي ادامه داد: مأموران انتظامي استان فارس در راستاي برخورد با اينگونه افراد تا كنون بيش از يك ميليون و 300 هزار عدد انواع مواد محترقه كشف كرده اند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه پليس با شادي مردم مخالف نيست، افزود: كساني كه بخواهند با عبور از خط قرمزها نسبت به هنجارشكني و همچنين ايجاد خسارت به اموال مردم و بيت المال وارد نمايند، با برخورد قاطع پليس مواجه خواهند شد.

سردار "گودرزي" گفت: با توجه به آمادگي صد در صد پليس استان در راستاي تأمين نظم و امنيت شهروندان، اميدواريم شبي آرام و بدون حادثه در پيش داشته باشيم.

فرمانده انتظامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود به كاهش 36 درصدي وقوع جرائم در استان اشاره كرد و افزود: مجموع جرائم نيز در استان فارس بين 20 تا 22 درصد كاهش داشته است.

سردار "گودرزي" با بيان اينكه اقدامات پليس عمدتا" ايجابي و در بعضي از مواقع سلبي است، تصريح كرد: تقويت تعالي رفتار و همچنين صيانت از كاركنان خدوم انتظامي استان فارس در اولويت برنامه هاي انتظامي استان قرار دارد.

وي به كشف 93 درصد از وقوع قتل ها توسط مأموران پليس آگاهي استان اشاره كرد و گفت: اين اقدام مناسب با حرفه اي گرايي مأموران رخ داده است.


نظرات بینندگان