کد خبر: ۶۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

نماینده لارستان: آقای مطهری! انتساب فكري و عملي ملاك تقرب است نه انتساب خونی

خطابات و الفاظ بكار رفته نسبت به نماينده محترم ولي فقيه در استان نيز بر خلاف موعظه حسنه و جدال به احسني است كه بدان دعوت كرده ايد.
به گزارش شیرازه، پس از نامه سرگشاده علی مطهری به آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز با موجی از محکومیت ها روبرو شد، از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه تا تشکل های دانشجویی و...

جمشید جعفرپور نماینده لار، خنج و گراش هم در بیانیه ای نامه مطهری به نماینده ولی فقیه در فارس را محکوم کرد.

همكار محترم جناب آقاي دكتر علي مطهري
با سلام و تحيات؛

احتراما نامه سرگشاده جنابعالي خطاب به حضرت آيت الله ايماني نماينده معزز ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه محترم شيراز ملاحظه گرديد.

گر به اطلاع رسانده باشند اينجانب بعنوان اولين نفر از مسئولان استان واقعه تلخ 18 اسفند شيراز و تهاجم به جنابعالي را به روشني محكوم و خواهان شناسايي و معرفي عوامل پيدا و پنهان آن گرديدم و اين موضعگيري از پايگاه اصولگرايي و عليرغم اختلاف نظر بيّن با جنابعالي در موضوع فتنه و سران آن بود، كه جنابعالي كاملا از آن مطلعيد.

ولي متاسفانه نامه شما مبتني بر ادبيات و حاوي محتوايي است كه قابل دفاع و مورد تائيد نمي باشد. ادبيات مشحون از الفاظ توهين آميز خطاب به نماينده محترم ولي فقيه در استان بزرگ فارس بدور از ادبي است كه از فرزند شهيد مطهري انتظار رفته و غير قابل دفاع مي باشد.

خطابات و الفاظ بكار رفته نسبت به نماينده محترم ولي فقيه در استان نيز  بر خلاف موعظه حسنه و جدال به احسني است كه بدان دعوت كرده ايد.

جنابعالي خودرا به شهيد مطهري، حاصل عمر و پاره تن امام، منتسب نموده ايد ولي بخاطر داشته باشيم در فرهنگ قرآني انتساب فكري و عملي بيش از نسبت خوني ملاك تقرب است :" إِنَّ أَوْلَى النَّاسِ بِإِبْرَاهِيمَ لَلَّذِينَ اتَّبَعُوهُ "

مطمئن باشيد اينجانب نيز بر مبناي اعتقادي و اصولي خود بدنبال نهادينه كردن آزادي تفكر و بيان،  در چارچوب اسلام و اصول قانون اساسي كه مورد تائيد ملت ايران بوده و ما نمايندگان به آن سوگند خورده ايم، مي باشم.

جمشيد جعفرپور
نماينده لارستان، خنج و گراش


منبع:پایگاه اطلاع رسانی دکتر جعفر پور

نظرات بینندگان