کد خبر: ۶۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

نماینده کوار، سروستان و خرامه: بی تدبیری مدیریت دانشگاه عامل حادثه شیراز بود

عده ای بجای پرداختن به حل مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری در این استان، به طبل هیاهوهای سیاسی می کوبند
به گزارش شیرازه، نماینده مردم شهرستان های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر داریوش اسماعیلی در ارتباط با بروز حادثه ناگوار شیراز در 18 اسفند ماه به جناب آقای دکتر علی مطهری، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تاسف آور روز دوشنبه 18 اسفند ماه 1393 در فرودگاه شیراز در سنگ پراکنی و هجوم عده ای خودسر به آقای دکتر علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دل هر انسان مؤمن، انقلابی و ولایتمداری را به درد آورد و یقیناً قلب نازنین رهبر معظم انقلاب نیز مورد آزار قرار داد.

حادثه ای که دوباره ذهن مردم شریف استان فارس را متوجه این مهم نمود که عده ای بجای پرداختن به حل مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری در این استان، به طبل هیاهوهای سیاسی می کوبند و همچنان مشتاقند استان فارس را در زد و خوردهای سیاسی و افراطی گری شاخص نمایند تا پیشرفت های اقتصادی و علمی و فرهنگی.

پر واضح است که تدبیر مدیریت دانشگاه شیراز در تمکین به مصوبه شورای تامین استان و یا حداقل هماهنگی با نیروهای امنیتی و نیروهای انتظامی می توانست مانع این حادثه تلخ شود. از طرف دیگر متاسفانه آقای مطهری نیز در نامه سرگشاده خود به حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز که بنظر می رسد بیشتر از روی عصبانیت بوده است، با بکار بردن کلماتی که ذکر آن در شان یک نماینده مجلس نبود بر این آشفته بازار افزود.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تلخ و تقدیر و تشکر از استاندار محترم فارس که با تدبیر و به دور از هرگونه نگاه جناحی این بحران را بخوبی مدیریت نموده است و درخواست از مسئولین ذی ربط جهت شناسایی و مجازات عوامل پیدا و پنهان آن؛ انتظار دارد آقای مطهری نیز نسبت به اصلاح و جبران کلمات ناثواب در نامه خود به حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه دراستان فارس و امام جمعه شیراز اقدام نماید.

داریوش اسماعیلی

نماینده مردم شریف شهرستانهای خرامه، کوار و سروستان
نظرات بینندگان