کد خبر: ۶۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

بادام هندی با طعم تلخ تریاک! + عکس

رییس کلانتری ۱۱۳ بازار از دستگیری زن و مرد جوانی که قصد داشتند مخدر تریاک را در پوشش بادام هندی به کانادا پست کنند، خبر داد.
شیرازه: به گزارش جهان، سرهنگ حسین تمیزی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۹:۵۹ صبح روز هجدهم اسفندماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارشی مبنی بر کشف بسته ای مشکوک به مواد مخدر در یکی از ادارات پست اعلام شد و به دنبال آن تیمی از عوامل مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۱۳ بازار با مراجعه به محل حادثه واقع در میدان امام خمینی خیابان سعدی جنوبی رسیدگی به موضوع را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل ادامه داد: ماموران تحقیقات اولیه خود را آغاز کرده و در جریان آن فردی به نام معلوم از متصدیان اداره پست به آنان مراجعه و اعلام کرد که زن و مرد جوانی به وی مراجعه و قصد ارسال بسته ای آجیل به تورنتوی کانادا را داشته اند، اما به دلیل اینکه بسته بوی تریاک می‌داده به موضوع مشکوک شده و با ۱۱۰ تماس گرفته است.

رییس کلانتری ۱۱۳ بازار با بیان اینکه ماموران اقدام به بازرسی از بسته‌مذکور کردند، گفت: در بازرسی از این بسته مشخص شد این زن و مرد مخدر تریاک را به طرز ماهرانه‌ای در بسته های بادام هندی و به شکل بادام هندی درآورده و قصد ارسال آن به خارج از کشور را داشته‌اند.

تمیزی با اشاره به دستگیری این زن و مرد و انتقالشان به مقر انتظامی گفت: این دو متهم که اسفندیار و مریم نام داشتند در بازجویی هایی پلیسی معترف شدند که مواد مخدر مکشوفه را از شهرستان نائین اصفهان به تهران انتقال داده‌اند و بسته بندی و جاسازی مواد نیز در همان شهر انجام شده است.

تریاک در بادام هندی
تریاک در بادام هندی
تریاک در بادام هندی
تریاک در بادام هندی

وی وزن مواد مخدر مکشوفه را یک کیلو و ۳۵۰ گرم اعلام کرد و گفت: متهمان دستگیر شده همچنین ادعا کردند که قصد داشتند مواد مخدر بسته بندی شده را برای یکی از اقوامشان ارسال کنند.

به گفته رییس کلانتری ۱۱۳ بازار پس از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده، آنان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.
نظرات بینندگان