کد خبر: ۶۷۵۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

آیت‌الله دستغیب از مواضع امام جمعه شیراز حمایت کرد

آیت‌الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی از مواضع آیت‌الله ایمانی در مورد حوادث اخیر شیراز حمایت کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در بیانیه آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب (تولیت آستان احمدی و محمدی شاهچراغ) در مورد بعض مسائل اخیر شیراز آمده است: دو جریان منحرف از خط امام و رهبری و متضاد با مصالح ملت انقلابی در ایران اسلامی همواره عوامل سوژه‌ساز و مولد خوراک تبلیغاتی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده و مع‌الاسف در ماه‌های اخیر شاهد تلاش مذبوحانه تعدادی از این مفسدین در شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) بوده‌ایم.

در این بیانیه اضافه شده است: یک جریان با شعار آزادی بیان با هدف ایجاد تفرقه در جامعه، مثلث شومی با عنوان میزبان، سخنران و مدافعان را تشکیل می‌دهند و جریان دیگر با شعار برخورد با توطئه‌ها با هدف ایجاد آشوب و بلوا حرکات خودسرانه و افراطی و سخیفی را انجام می‌دهند.

در این بیانیه تصریح شده است: آنچه مسلم است این که مردم بصیر و ولائی استان فارس تحت تاثیر هیچ‌یک از آنان واقع نشده و با قاطعیت چنین رفتار مغرضانه یا جاهلانه‌ای را محکوم می‌کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: اینجانب از مواضع نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز در جریان اخیر حمایت کرده و هرگونه اتهام و اهانت نسبت به ایشان را محکوم می‌کنم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
0
بالاخره ایشان واکنشی نشان دادند؟
کاووس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
0
ضمنا به اطلاع حضرت ایت الله برسانید چندروزقبل یکی ازنمایندگان مجلس بنام ع.م درفروذگاه شیراز مورد ضرب وشتم قرارگرفت