کد خبر: ۶۷۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
نامه شورای شهر شیراز به رئیس مجلس

برخی عناصر فتنه دنبال حذف استاندار فارس بودند/ نامه مطهری قابل توبیخ است

نامه هتاکانه علی مطهری به نماینده ولی فقیه در فارس قابل دفاع نیست

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، در نودمین جلسه علنی شورای شهر شیراز نامه اعضا خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی توسط رئیس کمیسیون فرهنگی شورا قرائت شد که به شرح زیر است:

« جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

حرکت تلخ و ناگوار عناصر خودسر در حمله به دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در شهر شیراز زیبنده سومین حرم اهل بیت(ع) نبوده و به شدت محکوم است. بدون شک علاوه بر عوامل خودسر حادثه‌آفرین، نمی‌توان از نقش طراحی، سازماندهی و صحنه‌گردانی جریان فتنه و افراطیون فرصت‌طلب در این حادثه غافل ماند. درحالی که کشور بیش از هر زمانی نیاز به آرامش دارد، بازی کردن در زمین طراحی شده توسط جریان فتنه با تحریک احساسات پاک جوانان و حاشیه‌سازی با هر طرح و نامی حتی متهم کردن استاندار مظلوم برای حذف ایشان، هوشیاری و بصیرت می‌خواهد. علیرغم تلاش‌های دلسوزانه استاندار معتدل و سخت‌کوش فارس در پیشگیری و جلوگیری از اینگونه حوادث غیرقابل دفاع و دردآور، عناصر فتنه‌انگیز به منظور ضربه‌زدن به دولت تدبیر و امید و مشیء اعتدال به‌دنبال فتنه‌ای جدید در شهر شیراز می‌باشند.

از طرفی نامه هتاکانه و بی‌ابانه علی مطهری به حضرت آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی محترم فقیه در استان پهناور فارس و امام جمعه شیراز نه تنها قابل دفاع نیست بلکه قابل مذمت و توبیخ می‌باشد.

ضمن برائت از عناصر خودسر، فتنه‌انگیزان حاشیه‌ساز و نامه توهین‌آمیز و غیرعقلانی علی مطهری از حضرتعالی که داماد بزرگوار علامه شهید استاد مطهری بوده و خود از بیت مرجعیت شریف می‌باشید، به‌عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر مقدس شیراز درخواست داریم با تدبیر و از طریق قانونی با محکوم نمودن هر سه عامل خودسر، فرصت‌طلبی جریان فتنه و نامه هتاکانه علی مطهری از ادامه حاشیه‌سازی مخرب جلوگیری تا از مجاری قانونی با آرامش و سعه صدر، آنچه حق و مصلحت می‌باشد پیگیری و از این به بعد شاهد اینگونه حرکات و اعمال ناصواب نباشیم.»

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
0
بله شوراي شهري كه غيب پرور وايمانيه بامهندسي آراء بيارن همينه ديگه.....