کد خبر: ۶۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

نماینده فیروزآّباد: مطهری به سنگر وحدت با آیت‌الله ایمانی بپیوندد

از مسئولین امر خواهان برخورد منطقی و لازم با مسببین این اتفاق هستیم
به گزارش شیرازه، نادر فریدونی نماینده مردم فیروز آباد و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حمله به علی مطهری نماینده تهران و نامه وی به آیت‌الله ایمانی امام جمعه شیراز اظهار داشت: از نظر من هتک حرمت آقای مطهری نماینده مردم تهران، در شیراز شهر علم، ادب و معرفت و مهمان‌نواز محکوم است و ما اینگونه اعمال سخیف و خودسرانه را در شان و مصلحت نظام جمهوری اسلامی و فضای آرامش و امنیت جامعه اسلامی نمی‌بینیم.

وی افزود: از مسئولین امر خواهان برخورد منطقی و لازم با مسببین این اتفاق هستیم چراکه اینگونه حرکات را با هر ایده‌ای خلاف مصلحت، عزت، شوکت و امنیت کشور می‌دانیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان فارس در عین حال تاکید کرد: من از طرفی جوابیه آقای مطهری به نماینده معظم ولی فقیه در استان فارس، آیت‌الله ایمانی را هم در شان و طراز نظام و یک نماینده مجلس نمی‌دانم و آن را محکوم می‌کنم و از ایشان می‌خواهم ضمن تصحیح ادبیات گفتمانی و جوابیه خود، به سنگر وحدت و همدلی با حضرت آیت‌الله ایمانی بپیوندد.

فریدونی در پایان افزود: علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس و آیت‌الله ایمانی امام جمعه شیراز هر دو از نیروهای سنگر اصلی انقلاب ناب اسلامی هستند.
نظرات بینندگان