کد خبر: ۶۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۳
جاذبه های گردشگری مرودشت؛

سر آسیاب سیــدان گوشه ای از هنرنمایی خالق رحمان

اشراف سر آسیاب سیدان بر شهر و باغ های زیبای سیدان، وجود یک چشمه و همچنین وجود یادمان شهدای گمنام در این محوطه بر زیبایی این تفرچگاه افزوده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه بخش سیدان در شهرستان مرودشت از استان فارس واقع شده است و دارای تفرج گاه های طبیعی متعددی است که در هر زمان و هر فصل با جلوه های منحصر به فرد، طبیعت دوستان را به خود جذب می کند.

سر آسیاب یکی از زیباترین تفرج گاه های بخش سیدان می باشد که در شمال شهر سیدان و در جوار باغ های انار سیدان قرار گرفت است.

اشراف سر آسیاب سیدان بر شهر و باغ های زیبای سیدان، وجود یک چشمه  و همچنین وجود یادمان شهدای گمنام در این محوطه بر زیبایی این تفرجگاه افزوده است.

تصاویر مرودشت نا را از این منطقه زیبای فارس در ادامه می بینید.

سر آسیاب سیدان مرودشتآرامگاه شهدای گمنام شهر سیدان
سیدان مرودشتتفرجگاه های شهرستان مرودشتعکس شهر سیدانزیباترین طبیعتچمشه سارهای سیدانباغ های سرآسیاب سیدانعکس کودکان سیدانجدیدترین تصاویر سیداناخبار مرودشتطبیعت استان فارس شهر سیدانعکس سیدان مرودشتزیباترین مکان های گردشگری استان فارسعکس مرودشتتصاویر دیدنی مرودشتشهر زیبای سیدانعکس زیبای سیدان مرودشستسفرهای نوروزی در شهرستان مرودشتچشمه های شهر مرودشتباغ های انار شهر سیدانطبیعت زیبای شهر سیدان استان فارساخبار شهر سیدان مرودشتعکس پارک شهر سیدانعکس شهر سیدانچشمه سیدان مرودشت


نظرات بینندگان