کد خبر: ۶۷۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۴

پیشگویی اتفاقات سال 94 از زبان یک خبرنگار دعانویس کازرونی!

اخيراً با انداختن رَمْل و اُسطرلاب و مراجعه به كُتب و جداول دعانويسي و طالع بيني موفق شده‌ايم اوضاع كواكب و حوادث اتفاقيه‌ي سال آينده‌ي شهر را پيش بيني كنیم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، در گذشته‌ي نه چندان دور، دعا نويس‌هايي بودند كه در آستانه‌ي درِ مسجد شهدا مي‌نشستند و با پهن كردن بساط دعا نويسي و طالع بيني براي مشتريان ساده انگار خود در قبال دريافت وجه، نسخه‌هاي به اصطلاح شفا بخش آينده‌بيني و گشايش بخت و اقبال و طالع مي‌پيچيدند! محتملاً اون دعا نويسان قديمي از دار دنيا رفته‌اند اما چند سالي است كه مشاهده مي‌گردد يكي دو مرد ميان‌سال تازه وارد و تازه كار در همون مكان و با همون سبك و سياق به دعا نويسي و طالع بيني مشغول هستند كه البته معلوم نيست باتخريب ديوار مسجد شهدا در سال جاري سرنوشت كار و اشتغال آن‌ها چه شده است؟! در هر صورت ما كه خودمون علاوه بر عريضه‌نويسي، در طالع بيني يَدي طولايي داشته و داريم و حوادث تلخ و شيرين آينده را پيش بيني و اعلان مي‌كنيم اخيراً با انداختن رَمْل و اُسطرلاب و مراجعه به كُتب و جداول دعانويسي و طالع بيني موفق شده‌ايم اوضاع كواكب و حوادث اتفاقيه‌ي سال آينده‌ي شهر و شهرستون‌مان را به طور دقيق پيش بيني و مشاهده كرده و البته ارزان و رايگان در اختيار دواير و نهادهاي دولتي و غير دولتي و ساير اقشار مختلف مردم قرار دهيم! لذا با طرح اين سؤال كه اگه گفتيد سال آتي چه اتفاقاتي تو شهرمون رُخ مي‌دهد؟! افاضات ذيل را عرضه مي‌داريم:

پیشگویی اتفاقات سال 94 از زبان یک خبرنگار دعانویس!

1- در سال آتي قرار است شهرداري همه‌ي كوچه پس كوچه‌هاي كانيوا شده و خيابون‌هاي جدول بندي شده كه همگي آماده آسفالت هستند را كاملاً آسفالت ريزي كند و نسبت به تكميل و ساخت معابر در حال ساخت و تأسيس و ساخت بوستان‌هاي در حال ساخت و تأسيس(مثل پارك بانوان) و آتي‌الاحداث اقدامات عاجل و جدي به عمل آورد! ايضاً ضمن پرداخت حقوق و مزاياي معوقه‌ي كارگران و كارمندان و پيمانكاران شهرداري، با هدايت شوراييان مصمم هستند كه اين سُنت ديرپاي تعويق پرداخت‌هارا كه از سال نود در شهرداري باب و نهادينه شده است را كاملاً منسوخ كنند! در ضمن شهرداري در سال نُو آينده ضمن رَد كليه‌ي ديون، خودش به يكي از طلبكاران و ثروتمندان عالم تبديل خواهد گرديد زيرا طبق وعده‌ي شوراييان موفق به راه‌اندازي مراكز درآمدزايي مثل كارخانه‌هاي سنگ‌شكن و آسفالت و كشتارگاه صنعتي و CNG و... گرديده است!

2- در سال جديد هم‌چون سال جاري قرار است چند تن از مديران اجرايي شهرستان توسط فرمانداري و با كمك و هدايت نماينده‌ي شهرستان تعويض گرديد و جناب فرماندار محترم هم در جلسه‌ي توديع آن‌ها سنگ تمام گذارد و در تعريف و تمجيد از قدرت مديران معزول شده توصيفات مُحيرالعقولي بفرمايند!

3- قرار است در سال آتي اداره‌ي منابع طبيعي و محيط زيست و ميراث فرهنگي شهرستان كازرون مُنحل گردند زيرا با اقدامات به موقع و سعي و تلاش وافر آنان كليه‌ي منابع طبيعي به ويژه كوه و دره و تپه‌ها به اشكال قانوني و متنوع(!) به بخش خصوصي و اقشار آسيب‌پذير محول گرديده است و نيز با پي‌گيري‌هاي مداوم محيط زيست از تالاب پريشان و جنگل دشت برم و وحوش بَرّ و بحر و هوا اثري و آثاري باقي نمانده است و نيز تمامي آثار ميراثي تخريب و به بناهاي عظيم مُدرن تبديل گشته است لذا مأموريت نهادهاي فوق‌الاشاره در شهرستان ما به پايان رسيده و وجودشان موضوعيت ندارد!

4- در سال آتي، كليه‌ي دكاكين و مراكز فروش و عرضه‌ي كالا كُلاً تعطيل خواهند گرديد و به بنگاه‌هاي معاملاتي ملك و مستغلات و خودروي و شُعب بانك‌ها و صندوق‌هاي مالي و اعتباري تبديل خواهند شد زيرا شهرداري براي همه‌ي صاحبان دكان و مغازه، جايگاه‌هايي دايمي تحت عنوان شنبه و پنج شنبه و جمعه بازار تأسيس و راه‌اندازي كرده و خواهد كرد لذا من بعد همه‌ي آن‌ها از دادن ماليات و عوارض هم فارغ و آسوده و درمان خواهند ماند و بقيه‌ي ايام هفته هم در منزل استراحت و با گوشي‌هاي خود وَر خواهند رفت!

5- در سال آتي اداره‌ي ارشاد كازرون مُنحل شده و ساختمان مُجلل آن به محل برگزاري همايش‌ها و مراسم معاوده و معارفه و كلاس‌هاي درسي جهاد دانشگاهي و دانشگاه پيام نور! تغيير كاربري خواهد يافت!

6- كتابخانه‌هاي شهيد مدني و ساير تالارهاي كتاب‌خواني در سال آتي از كتاب و كتاب‌خوان كاملاً تخليه و به متقاضيان خدمات رايانه‌اي و دفاتر بازنشستگي ادارات و نهادها واگذار خواهد گرديد!

7- در سال آتي (كه سال برگزاري انتخابات مجلس هم است) بر دامنه‌ي سلسله جبال جنوب شهر كازرون با فواصل معين كلنگ احداث ده‌ها تونل زده خواهد شد و بر دهانه‌ي هر تونلي هم يكي از كانديداتورهاي مجلس شورا مستقر خواهد گرديد و به نطق و شعار و تبليغات انتخابات مشغول خواهد گشت! ايضاً احداث جاده‌ي كمربندي شهر كازرون هم مُلغي اثر خواهد گرديد زيرا قرار است محدوده‌ي شهر كازرون تا پاي كوه جنوب و تا تالاب خشك شده‌ي پريشان و نيز تا سيد حسين و بوشيگان امتداد يابد كه در اين صورت‌كازرون ديگه نيازي به كمربند ندارد!

8- به جهت ضيق وقت و جا و حوصله‌ از نگارش بقيه‌ي قضايا و بلايا و رويدادها استنكاف كرده و مشاهده‌ي آن‌ها را به ارائه‌ي عملكرد ادارات و نهادها محول مي‌نمايم كه هر سال و هر ماهه توسط روابط عمومي فعال‌شان ارائه مي‌گردد!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۴
0
کس خواهر و مادرت