کد خبر: ۶۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۴
رئیس پلیس فارس:

بهره برداری از 100 پاسگاه و کلانتری در سال 93/ برای تحقق شعار سال راهکار عملی می دهیم

الحمدلله استان فارس در حال حاضر استان امنی است و اشراری در آن وجود ندارد
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، فرمانده انتظامی استان فارس در حاشیه افتتاح ساختمان جدید کلانتری شهرستان خنج در گفتگو با خنج کهن در رابطه با برنامه نیروی انتظامی فارس در راستای تحقق شعار سال 94، گفت: ان شاءالله با همه وجود فرمان حضرت آقا را به معنای واقعی در اتاق فکر نیروی انتظامی استان در دفتر تحقیقات علمی کاربردی مورد بررسی دقیق قرار می دهیم تا راهکارهای عملی آن را بدست آوریم.

با همه وجود فرمان حضرت آقا را اجرا می کنیم

سردار گودرزی ادامه داد: ما در سال 93 به معنای واقعی اقدامات جهادی انجام دادیم و یکصد کلانتری و پاسگاه که سه مورد آن در شهرستان خنج نیز می باشد، مورد بهره برداری قرار دادیم.

وی افزود: همانگونه که سال گذشته فرمان حضرت آقا را به معنی واقعی انجام دادیم، ان شاءالله امسال نیز در بحث همدلی و هم زبانی بین مردم و مسئولین، راهکارهای عملی ارائه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان در پاسخ به این سؤال که مهمترین اولویت نیروی انتظامی فارس در سال 94 چیست، گفت: ارتقاء امنیت در سطح استان پهناور فارس، تعالی رفتار فردی و اجتماعی نیروهای انتظامی، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و همچنین مقابله با اشرار مسلحی که احیاناً بخواهند ناامنی ایجاد کنند.

سردار گودرزی ادامه داد: الحمدلله استان فارس در حال حاضر استان امنی است و اشراری در آن وجود ندارد اما اگر هم وجود داشته باشد، حتماً با شدت تمام با آنها برخورد خواهد شد.  
نظرات بینندگان