کد خبر: ۶۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۴

امام جمعه شیراز: نامگذاری امسال برای تحقق شعارهای سال های قبل است

همدلی و همزبانی کلید واژه حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به شعار سال و حوادث منطقه اظهار داشت: آمریکا با برنامه‌ریزی کشورهای اسلامی را دچار آسیب کرده و اکنون نیز مترصد یافتن رخنه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی است و همدلی دولت و ملت مانع از رخنه دشمن می‌شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و حیله‌گری‌های غربی‌ها و آمریکا گفت: تیم مذاکره‌کننده و مسئولان کشور بارها اعلام کرده‌اند که ایران به دنبال دست یافتن به سلاح‌ هسته‌ای نیست.

آیت‌الله ایمانی افزود: مقام معظم رهبری مدبرانه برای مقابله با تنش احتمالی این شعار را مطرح کردند و مردم و مسئولان نیز باید با آمادگی کامل یکدل و یک‌زبان از دولت و تیم مذاکره‌کننده حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: وجه دیگر نامگذاری امسال تداوم تلاش برای تحقق شعارهای سال‌های گذشته است چراکه تحقق شعارهایی که مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد و فرهنگ مطرح می‌کنند نیاز به زمان و همراهی همگان دارد.

وی تصریح کرد: امسال مقام معظم رهبری بخشی از التزامات اقتصاد مقاومتی و وظایف مردم و مسئولان را برای تحقق آن مطرح کردند و همدلی و همزبانی کلید واژه حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی است.

آیت‌الله ایمانی بیان کرد: وجه دیگر نامگذاری امسال اتفاقات موجود در جهان است که همدلی و همراهی دولت و ملت را می‌طلبد و اینکه مردم و مسئولان خود را جدا از یکدیگر ندانند.

نظرات بینندگان