کد خبر: ۶۷۷۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۴

همه کسانی که تعطیلاتشان تعطیل است + عکس

هرساله در ایام نوروز عده ای هستند که حتی در لحظه تحویل سال هم در حال خدمت رسانی به مردمند، آتش نشانی، اورژانس، پرستاران و پزشکان، نیروی انتظامی، هلال احمر، بازرسان اصناف و ... کسانی هستند که در این قاعده می گنجند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، با آمدن فصل بهار و ایام نوروز، موسم مرخصی گرفتن ها، سفرهای خانوادگی و یا بازگشت به زادگاه فرا می رسد اما در همین هیاهو، عده ای هستند که تعطیلاتشان تعطیل است، عده ای هستند که باید بمانند تا کار روی زمین نماند، آتش نشانی، اورژانس، پرستاران و پزشکان، نیروی انتظامی، هلال احمر، بازرسان اصناف بخشی از این مجموعه هستند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/3%20tatil/3%20farvardin%20tatili%207.jpg

بهنام قدرت مسئول اورژانس خرامه که در ایام تعطیلات سکان مدیریت مجموعه بهداشت و درمان شهرستان را هم بر عهده دارد از اینکه طی سه روز اول سال هیچ گونه مورد اورژانسی وجود نداشته خرسند است؛ او می گوید: بخش جراحی، داخلی و بی هوشی بیمارستان و بخش های دیگری همچون بهداشت محیط و بیماری های واگیر و غیرواگیر، همگی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/3%20tatil/3%20farvardin%20tatili%201.jpg

آتش نشانان هم، برگ بعدی این دفتر هستند، آنها در دو گروه 2 نفره شیفت بندی شده اند، نکته جالب شیفت اول این بود که هم، سال تحویل و هم روز 13 نوروز در آتش نشانی حضور دارند؛ خوشبختانه آتش نشانی هم طی چند روز گذشته ماموریتی نداشته است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/3%20tatil/3%20farvardin%20tatili%202.jpg

حضور پررنگ ماموران نیروی انتظامی در همه جای شهر مشهود است، فرماندهی انتظامی شهرستان خرامه در شهریورماه سال 93 مستقر شده و اولین نوروز خود را تجربه می کند، حضور ویژه ماموران در سطح شهر، گشت های روزانه و شبانه و کیوسک های انتظامی بخشی از فعالیت آنهاست.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/3%20tatil/3%20farvardin%20tatili%203.jpg

تکلیف هلال احمر مشخص است، گروه های 9 نفره امدادی که در سه شیفت در مرکز هلال احمر، میدان دانشجو و روستای کوه گری مشغول فعالیت هستند، این گروه ها خدمات مختلفی همچون امدادرسانی و کمک به مسافرین را بر عهده دارند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/3%20tatil/3%20farvardin%20tatili%204.jpg

بازرسان اداره صنعت معدن تجارت، نظارت بر عملکرد اصناف و برخورد با متخلفین را بر عهده دارند، بازرسی از پوشاکیها، خیاطی های مردانه، مرغ فروشی ها، قصابی ها، میوه فروشی ها، آرایشگاه های زنانه، قنادی ها و نانوایی ها بخشی از فعالیت این مجموعه است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/3%20tatil/3%20farvardin%20tatili%205.jpg

 و اما بیمارستان ....

مجموعه ای که فعالیتش با فعالیت موارد گفته شده قابل مقایسه نبود به گونه ای که حتی مجال گرفتن عکس خبری هم وجود نداشت، سیل جمعیت به سوی این مجموعه درمانی روانه شده است چرا که تنها محل درمانی در ایام تعطیلات اینجاست؛ خانم اسماعیلی، سوپروایزر بیمارستان از حال و هوای لحظه سال تحویل و بعد از آن می گوید: تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان 5 برابر شده، بیمارستان در لحظه سال تحویل بسیار شلوغ بود، 9 شیفت کاری مشغول به کارند، جراح عمومی، متخصص بیهوشی، متخصص داخلی، متخصص اطفال و متخصص داخلی هم در پانسیون بیمارستان آماده به کار هستند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/3%20tatil/3%20farvardin%20tatili%206.jpg

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آلزایمری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۴
0
تیتر و خبر تکراری از یه سایت دیگه برداشته که پارسال زده بود!
پزشک
بعید می دونم تو حوزه اختیارات شما باشه