کد خبر: ۶۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۴

دکتر ایمانیه: کشف 95 کیلو مواد غذایی غیر بهداشتی در شیراز/ 21 متخلف دادگاهی شدند

مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می توانند به شماره 32122746 زنگ بزنند
به گزارش شیرازه، محمدهادی ایمانیه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه از ابتدای اسفند ماه فعالیت خود را برای اطمینان از بهداشت اماکن عمومی و همچنین مراکز تولید و عرضه مواد غذایی آغاز کرده‌اند و این روند تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

ایمانیه افزود: مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مانند رستوران‌ها، ساندویچی، فست فود و کبابی‌ها و یا نانوایی، خواربار فروشی و سوپرمارکت‌ها و همچنین اماکن عمومی از جمله هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، استخرها و مساجد به صورت متوالی در طول سال مورد بررسی کارشناسان بهداشت محیط قرار می‌گیرند.

قائم مقام وزیربهداشت در استان فارس تصریح کرد: براساس آخرین گزارش‌ها، کارشناسان بهداشت محیط در بازدیدهای خود از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی از 28 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ماه امسال 95 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی را در سطح شیراز کشف و معدوم کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: علاوه بر ارایه اخطارهای لازم به این متخلفان، در تاریخ‌های ذکر شده در مجموع 21 مورد از این مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی به دادگاه معرفی شدند تا مورد رسیدگی قانونی قرار گیرند.

ایمانیه خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها و مهمانان گرامی استان فارس می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اماکن عمومی یا مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراتب را به منظور پیگیری به شماره  32122746 اطلاع دهند، کارشناسان ستاد بهداشت محیط از ساعت 8 تا 20 به صورت حضوری از این طریق پاسخگو هستند.


نظرات بینندگان