کد خبر: ۶۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴

کی روش: بعید است به ایران برگردم

کي روش در مصاحبه با نشريه شيليايي، به عدم تمايلش براي ادامه همکاري با ايران اشاره کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه و به نقل از نشریه دياريو ال مرکوريو(شیلی)، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان که پس از دو بازی دوستانه مقابل شیلی و سوئد، نیمکت تیم ملی را ترک خواهد کرد، در مورد بازی با شیلی به  نشریه دیاریو ال مرکوریو گفت:"شیلی حریفی بسیار قدرتمند است و من شیفته این تیم هستم. تیمی بسیار کامل که از بازی با آن می توانیم چیز های زیادی یاد بگیریم. به بازی با این تیم افتخار می کنیم.
شیلی به اعتقاد من فراتر از سانچس و ویدال است. این تیم یکی از بهترین تیم های جام جهانی برزیل بود که از نظم تیمی و سازماندهی بسیار خوبی برخوردار است. هرچند که آنها بازیکنانی با خلاقیت های فردی بالا در اختیار دارند ولی قدرت شیلی در بازی گروهی بی نقصش نهفته است. از براوو درون دروازه گرفته تا سانچس در نوک حمله، شیلی بازیکنانی ارزشمند و کامل در اختیار دارد."

در ادامه این گزارش، ضمن اشاره به ممنوع الخروج شدن کیروش به دلیل بدهی مالیاتی پیش از سفر به اتریش از زبان کیروش آمده است :"پیش از سفر به اتریش، به دلیل سوتفاهم و ناهماهنگی به وجود آمده، نتوانستم با تیم پرواز کنم. مشکلی به وجود آمد که مسئولیتش به گردن من نبود. من هیچ محدودیتی برای بازگشت به ایران ندارم اما با توجه به مشکلات پیش آمده، بعید است که به کار در تیم ملی ایران ادامه دهم. نمی دانم چرا چنین مسائل غیر فوتبالی برای من باید اتفاق بیفتد."
نظرات بینندگان