کد خبر: ۶۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴

پیش بینی استاندار فارس از ورود 10 میلیون مسافر به استان/ دولت بدون ملت توفیقی ندارد

احمدی گفت که تصادفات منجر به فوت در سال جاری نسبت به سال‌های قبل کمتر است
 به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سید محمد احمدی روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون نزدیک به یک‌میلیون مسافر وارد شیراز شده‌اند که حدود 485 هزار نفر از هتل‌ها و اماکن اقامتی استفاده کرده‌اند و بقیه در منازل اقوام و بستگان پذیرایی شده‌اند.

وی افزود: برآورد ما این است که در طول این دو هفته نوروز، تعداد میهمانان شیراز و فارس حداقل به 10 میلیون نفر برسد.

احمدی ادامه داد: از چند ماه قبل ستاد تسهیلات نوروزی این استان تشکیل و ستادهای فرعی در شهرستان‌های فارس راه‌اندازی شد تا مقدمات پذیرایی شایسته از میهمانان نوروزی فراهم آید.

نماینده عالی دولت در فارس اضافه کرد: هتل‌ها، مدارس و کمپ‌های اسکان در چند پارک شیراز برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده است و حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی نیز برای زمان‌های بارندگی و افزایش تعداد متقاضیان اسکان پیش‌بینی‌شده است.

به گفته وی، تمام نیروهای امدادی، اورژانس، هلال‌احمر، بیمارستان‌ها، نیروهای شهرداری، فرمانداری، آتش‌نشانی و سایر عوامل ذی‌ربط کشیک 24 ساعته هستند.

احمدی خاطرنشان کرد: تصادفات منجر به فوت در سال جاری نسبت به سال‌های قبل کمتر است و امنیت نسبی بیشتری برای پذیرایی از میهمانان فراهم آمده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: نام‌گذاری امسال به‌عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» بیانگر هوشمندی رهبر معظم انقلاب است چراکه این موضوع لازمه پیشرفت و عمران کشور است و اعتماد متقابل دولت و امنیت و مصالح ملی را تضمین می‌کند، ضمن این‌که بدون مشارکت مردم، دولت در هیچ عرصه‌ای توفیق نخواهد داشت.

نظرات بینندگان