کد خبر: ۶۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۴

بیش از 5 هزار مسافر از ابتدای نوروز در پاسارگاد اسکان داده شده اند

از اول فرودین تاکنون بیش از 5 هزار نفر در شهرستان پاسارگاد اسکان داده شده اند.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، شهرستان پاسارگاد به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی شیراز به اصفهان و همچنین با داشتن آثار باستانی و گردشگری فراوان به یکی از شهرستان های پر تردد و میزبان خوبی برای  اسکان مسافران پر شمار نوروزی تبدیل شده است.

جمال رزاق منش رئیس ستاد اسکان نوروزی شهرستان پاسارگاد درباره وضعیت اسکان مسافران وگردشگران نوروزی در این شهرستان اظهار داشت: ابتدا مسافران نوروزی با مراجعه به آموزش وپرورش شهرستان پذیرش می شوند وپس از مشخص شدن  مدرسه محل اسکان به آنجا مراجعه کرده و اسکان می یابند.

رزاق منش افزود: از اول فرودین تا به امروز بیش از 5 هزار نفر در شهرستان پاسارگاد اسکان داده شده اند که این تعداد در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته حدود 15 درصد کاهش داشته است.

رئیس ستاد اسکان نوروزی  پاسارگاد ادامه داد: بیش از 35 مدرسه و 130 کلاس ونماز خانه با امکانات فرش ،پتو ،یخچال ،سیستم گرمایشی در اختیار گردشگران ومسافران نوروزی می باشد.

وی ابراز داشت: در بعضی از شب ها به دلیل استقبال زیاد مسافران و گردشگران از خدمات رفاهی شهرستان پاسارگاد و به علت کمبود مکان، مسافران را به شهرستان های هم جوار دعوت می کنیم.

رزاق منش تصریح کرد: اکثر مسافران و گردشگران که خواستار اسکان در پاسارگاد هستند، کسانی هستند که سال های گذشته در این شهرستان اسکان داشته اند و خاطرات و خدمات خوبی به آنها داده شده است.

رئیس ستاداسکان نوروزی پاسارگاد خاطر نشان کرد: به جهت تکریم مسافران و گردشگران نوروزی فرم های نظرسنجی با هدف خدمت رسانی بهتر به مسافران در سالهای آینده به آنها ارائه می شود.

وی تقاضای اسکان در شهرستان پاسارگاد از سوی مسافران نوروزی را بسیار دانست وبیان داشت: به علت تقاضای زیاد مسافران جهت اسکان در شهرستان پاسارگاد و از طرفی نداشتن هتل و اقامتگاه مسافر در شهرستان، آموزش و پرورش  پاسارگاد فشار بسیار زیادی را جهت اسکان مسافران تحمل می کند که جا دارد از طرف مسولان وبخش خصوصی اقدامی در جهت راه انداز ی هتل واقامتگاه مسافران  نوروزی انجام شود.

 یکی از مسافران نوروزی که اهل استان تهران بود، در  گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت اسکان در شهرستان پاسارگاد اظهار داشت: در مقایسه با شهرستان های دیگر که من به همراه خانواده در آنجا اسکان داشته ام، شهرستان پاسارگاد دارای امکانات بهتر و مناسب تری می باشد.

بیش از 5 هزار مسافر از ابتدای نوروز در پاسارگاد اسکان داده شده اند
وی ادامه داد: به لحاظ قیمت و همچنین برخورد اعضای ستاد اسکان نیز این شهرستان یکی از شهرستان های بسیار خوب می باشد و من به همراه خانواده ام با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک می کنیم.

نظرات بینندگان