کد خبر: ۶۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
امام جمعه کازرون:

برداشتن تحریم‌ها باید همزمان با اجرای تعهدات طرفین باشد/ چهره واقعی آمریکا برای طرفداران دیپلماسی خنده آشکار شده

لازم است برخی بدانند که دیپلماسی خنده در مذاکره با آمریکا و هم‌پیمانانشان راه به‌جایی نمی‌برد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کازرون با برشمردن برکات ولایتمداری، گفت: اگر کسی به ولایت تمسک نجوید ناچار مجبور می‌شود به هرکسی و حتی حاکمان ظلم و جور اعتماد کند و زیر بار ظلم آن‌ها برود که نمونه بارز این موضوع آل سعود است.

برداشتن تحریم‌ها باید همزمان با اجرای تعهدات طرفین باشد/ چهره واقعی آمریکا برای طرفداران دیپلماسی خنده آشکار شدهوی ادامه داد: گریه‌های حضرت زهرا(س) و ناله‌های ایشان برای این بود که حکومت ولی خدا شکل گیرد تا مردم طعم حکومت الهی را بچشند اما حب و بغض‌ها نگذاشت تا این مسیر ادامه پیدا کنند.

امام جمعه کازرون خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی نیز همان شیوه‌ ظالمانی که نگذاشتند حضرت زهرا(س) ولی خدا را در مسیر حکومت الهی یاری کند نمی‌خواهند مردم دنیا طعم حکومت‌داری الهی را بچشند، به همین سبب دست به هر کاری می‌زنند تا ایران اسلامی الگوی سایر کشورها نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه 12 فروردین‌ماه یوم‌الله است، متذکر شد: امام مردم را به رفراندوم برای جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد؛ نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر، به همین دلیل 98 درصد آرا در تائید جمهوری اسلامی بود.

خرسند بیان کرد: 13 فروردین‌ماه روز طبیعت در تقویم انتخاب‌ شده است و مردم به تفریح و گردش می‌روند و چه بسیار کار پسندیده‌ای است، اما باید در حفظ محیط‌ زیست نهایت سعی و تلاش بشود.

خطیب نماز جمعه کازرون یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در نخستین روز امسال مسیر یک‌ساله را روشن کردند که نقشه جامع حرکت مردم و مسئولان در سال جاری خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه سعه صدر دولت نسبت به منتقدان و همچنین جلوگیری از بی‌اعتمادی به دولت توسط آنان، گفت: امسال سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی است و هم دولت و هم ملت باید نهایت تلاش خود در راستای اجرایی شدن منویات رهبر انقلاب را به‌ کار گیرند.

خرسند بیان کرد: روزبه‌روز چهره ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانشان آشکارتر می‌شود؛ گرچه پیش‌ از‌ این نیز چهره خود را نشان داده بود، اما کسانی که در داخل کشور با خامی و خوش‌خیالی فکر می‌کردند می‌شود جلوی این درندگان را با سیاست لبخند و اعتماد گرفت امروز واقعیت بر آنان آشکار شده است.

امام‌ جمعه کازرون اضافه کرد: در بحث مذاکرات همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، ما خدعه آمریکا را نمی‌پذیریم و برداشتن تحریم‌ها باید همزمان با اجرای تعهدات طرفین باشد، از این‌ رو دیپلمات‌های کشور ما دقت کنند و علاوه بر اجرای همزمان تعهدات طرفین نگاه کنند ببینند چه داده‌اند و چه گرفته‌اند.

وی با اشاره به حمله آل سعود و چند کشور خبیث به مردم مظلوم یمن تصریح کرد: امروز آمریکا با اعزام نیرو به عراق، این کشور را تهدید می‌کند و خواستار برداشتن محاصره نیروهای ارتش و مردم عراق از داعشی‌ها در تکریت می‌شود و آشکارا به دفاع از گروهک تروریستی داعش می‌پردازد.

امام جمعه کازرون با اشاره به اقدامات ضدونقیض آمریکا در مبارزه با تروریست‌های تکفیری گفت: لازم است برخی بدانند که دیپلماسی خنده در مذاکره با آمریکا و هم‌پیمانانشان راه به‌جایی نمی‌برد.

نظرات بینندگان