کد خبر: ۶۷۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴

متفاوت ترین ازدواج سال 94 در نیریز + تصاویر

درعصر مادیات، تجملات و ازدواج های پرخرج، هستند جوانانی که آغاز زندگی خود را با حضور در اماکن متبرک شروع می کنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مهدی عسکری و معصومه آسایش زوج جوان و تحصیل کرده ای هستند که زندگی مشترک خود را 7 فروردین ماه در کنار گلزار شهدای شهر مشکان (در شهرستان نی ریز) آغاز کردند.

در این مراسم نورانی که حجت الاسلام فتاحی امام جمعه مشکان خطبه ی عقد آن را جاری کرد این زوج بسیجی در کنار مزار شهدای دفاع مقدس زندگی خود را آغاز کردند.

نبض نی ریز نوشت: معصومه آسایش، علت انتخاب این مکان برای آغاز زندگی خود را مقدس بودن چنین مکان هایی عنوان داشت و گفت: دلیل دیگر ما سنت شدن حضور در مکان های مقدس خصوصا قبور شهدا که امامزاده محسوب می شوند وکم شدن معصیت در مراسمات عقد و ازدواج است.

این جوان تحصیل کرده بیان داشت: من و همسرم تصمیم گرفتیم به خاطر متبرک شدن زندگی مان، زندگی خود را با حضور شهدا و در کنار شهدا آغاز کنیم و اعتقاد داریم که متبرک شدن هر زندگی با خون شهدا و حضور شهدا، قطعا عواقب نیکی به دنبال خواهد داشت.

آسایش در پایان بیان داشت: ما با برگزاری این مراسم ساده می خواستیم این پیام را به جوانان و خانواده های آنان داشته باشیم که با ایجاد زمینه ی ازدواج آسان باعث تسهیل در انجام این سنت نبوی بشوند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علیخانی AN
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
0
مبارک باشه