کد خبر: ۶۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۴
با پیش بینی ستاد اسکان؛

خواب راحت میهمانان نوروزی در لامرد

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لامرد به همراه ستوده معاون مالی اداره آموزش و پرورش لامرد و خسروبیگ مسئول حراست این اداره از محل های اسکان نوروزی بازدید کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از لامرود، در حاشیه این بازدید سید حسین احمدی زاده با بیان اینکه با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص ورود میهمانان نوروزی، شرایط برای اسکان آنها از دو ماه قبل از تعطیلات مهیا شده بود، افزود: امسال 20 مدرسه در سطح شهر و سیگار و دهشیخ برای اسکان تجهیز شده است.


دبیر ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان لامرد گفت: 133 کلاس در سه سطح با فراهم آوری امکاناتی از جمله فرش، پتو، یخچال، تلویزیون و حمام تجهیز شده است که تاکنون بیش از 8 هزار نفر روز اسکان میهمانان نوروزی در لامرد داشته ایم.


وی این رقم را قریب به 20 درصد افزایش نسبت به سال گذشته دانست و گفت: هم از لحاظ کمی و هم کیفی نسبت به سال های گذشته در بحث اسکان، امکانات بهتری فراهم شده است که خوشبختانه تاکنون حتی یک مورد شکایت هم نداشته ایم.


در این بازدید همچنین به سراغ برخی از میهمانان نوروزی رفتیم تا بیشتر از نحوه برخورد، میزان امکانات و رفاه و تلاش های صورت گرفته از سوی ستاد اسکان باخبر شویم.


در این خصوص پدر یک خانواده اصفهانی که دو روز در شهر لامرد اقامت یافته بود، اذعان کرد: لامرد بهترین نقطه ای بوده که در منطقه جنوب به سفر کردیم و از لحاظ امکانات و شرایط اسکان نیز مجموعه بسیار عالی فراهم شده است.


خانواده ی دیگری که از مشهد مقدس راهی جنوب کشور شده بودند و در ساعات اولیه صبح مشغول بستن بار سفر بودند، در این خصوص متفق القول از تامین امکانات و بحث آسایش و رفاه و همچنین نحوه برخورد نیروهای ستاد و سرایدار امکان اسکان رضایت کامل داشتند.


همچنین خانواده ی دیگری که برای دومین سال متوالی راهی لامرد شده بودند، اشاره کردند که نسبت به سال گذشته امکانات رشد داشته است و از زحمات ستاد اسکان چه در بحث تامین شرایط امکانات و چه در بحث نحوه پذیرش و نحوه برخورد و راهنمایی و آدرس دهی و در اختیار گذاشتن کروکی های محل اسکان تقدیر و تشکر کردند.


نکته ای که در صحبت با این هموطنان قابل توجه و برای مسئولین حوزه راهداری قابل تامل است نکته ای بود که یکی از اعضای خانواده ای که از شهر ساوه میهمان شهرمان بودند به آن اشاره کرد.


وی با تمجید و اشاره به تمام تلاش های صورت گرفته در بحث توسعه و عمران منطقه، از اعمال برخی نظرات شخصی و دور از انصاف اظهار گلایه کرد.


این میهمان نوروزی با ناپسند خواندن عمل رنگ آمیزی روی برخی اسامی شهر ها و شهرستان ها در حوزه جنوب، اشاره داشت: بهر دلیل ممکن است این اتفاق صورت گرفته باشد، اما برای این چنین منطقه ای زیبنده نیست که در تابلوهای منتهی به شهرستان، نام آن خط خطی شده و یا رنگ آمیزی شود.


ما نیز با ارج نهادن به تمام تلاش های صورت گرفته از حوزه راهداری شهرستان که در ساعات غیراداری و تعطیل خود نیز به خدمت مشغول هستند، درخواست می کنیم نسبت به تغییر تابلوهای کنار جاده که به هر دلیل مخدوش شده اند، اقدام نمایند.

 

نظرات بینندگان