کد خبر: ۶۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۴
جدال دو تیم همشهری در شیراز

کارایی کارا مقابل برق

تیم فوتبال کارا شیراز در مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه های کشور برابر همشهریش برق به یک پیروزی با ارزش دست یافت و درصدر جدول جای گرفت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه این بازی که از هفته سیزدهم این مسابقات عصر شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم کارا با ارایه یک بازی برتر با یک گل حریفش تیم برق 73 ساله را شکست داد و جای خود را در صدر جدول محکم کرد.
شاگردان جلیل دوران سرمربی با تجربه کارا از همان ابتدا با ارایه یک بازی منطقی توام بادوندگی و دادن پاس های تک ضرب، بارها در برابر دروازه بان برق تک به تک شدند و اگر مهاجمان این تیم قدر فرصت های گلزنی خود را بیشتر می دانستند سنگین ترین شکست تاریخ برق رقم می خورد.
تیم برق که تا پیش از این بازی نتایج خوبی را برغم استفاده از چندین بازیکن با تجربه نگرفته بود در این بازی هم اسیر نیروی جوانی و بازی منطقی حریفش شد و یک شکست دیگر در کارنامه خود آنهم در دسته سوم به جای گذاشت و مورد اعتراض هوادارانش قرار گرفت.
در دقیقه 17 بازی، محمد جواد قلی زاده بازیکن تیم کارا با یک شوت از راه دور دروازبان تیم برق را تسلیم کرد و گل نخست بازی را رقم زد.
در نیمه دوم اگر چه تیم برق سعی داشت با بردن بازی به کناره ها و اصرار بر ارسال های بلند به گل برسد اما مدافعان و به ویِژه دروازه بان تیم کارا اجازه ندادند برقی ها از این راه به گل برسند .
اما بازیکنان تیم کارا به دادن پاس های کوتاه روی آوردند و هافبک های این تیم به سرعت بازی را از دفاع به حمله منقل می کردند و بیش از هفت بار در نیمه دوم صاحب فرصت گلزنی شدند که بعضا بی دقتی مهاجمان و همچنین درخشش خوب دروازبان تیم برق سبب شد این تیم از یک شکست سنگین نجات یابد و با همان یک گل بازی را واگذار کند.
تیم کارا شیراز پس از پایان بازیهای این هفته در گرو ب با 27 امتیاز در صدر جدول قرارگرفت.
نظرات بینندگان