کد خبر: ۶۷۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴

جنب و جوش چهار روحانی خرامه ای در عید

طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و تحقق منویات مقام معظم رهبری همزمان با ایام نوروز در حرم مطهر امامزاده اسحاق (ع) خرامه آغاز شد.
به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام مرتضی کرمزاده مدیر برنامه ریزی طرح آرامش بهاری در شهرستان خرامه علت برگزاری این طرح فرهنگی را انس هرچه بیشتر عموم جامعه با اهل بیت و ائمه معصومین و تشویق و ترغیب آنها برای حضور در اماکن متبرکه معرفی کرد.

وی افزود: در این طرح چهار نفر از روحانیون در سه بخش کودک و نوجوان، چند رسانه ای و مشاوره فعالیت می کنند که از 29 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

کرمزاده در تشریح فعالیت های بخش کودکان گفت: بخش کودک و نوجوان با هدف آشنایی با معارف دینی همراه با جذابیت و شوق و علاقه و نهادینه کردن فرهنگ و معارف دینی، شناخت احکام دین و وظایف ما نسبت به دین و مردم فعالیت دارد.

مدیر برنامه ریزی طرح آرامش بهاری در خرامه استفاده از قالب های جذاب و جدید را یکی از راهگشاترین نمونه های انتقال معارف دینی به نسل جدید برشمرد و گفت: در بخش سخنرانی چندرسانه ای، معارف اسلامی، نیازهای اجتماعی و معرفی سبک زندگی اسلامی از طریق فایل پاورپوینت و کلیپ در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی به استقبال بی نظیر مردم از بخش مشاوره اشاره کرد و گفت: پاسخ به شبهات دینی، مسائل شرعی و مشاوره در موضوعاتی همچون قواعد زندگی، تعامل و ارتباط با همسر، نحوه تربیت و برخورد با فرزند و ارائه راه حل برخی معضلات اخلاقی و اجتماعی از اهم فعالیت های این بخش است.

کرمزاده در پایان ضمن تشکر از همکاری حجت الاسلام صفری رییس اداره اوقاف ناحیه 3 شیراز و مدیر اجرایی این طرح و روحانیون شرکت کننده در این برنامه حجت الاسلام امیدرضا سهراب پور، محمدصادق انصاری و حسین شبانی اذعان داشت: امیدواریم با حضور، مشارکت و همکاری مردم و روحانیون بتوانیم در مسیر خدمت به جامعه گام برداریم.


http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/7%20aramesh/7%20farvardin%20aramesh%201.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/7%20aramesh/7%20farvardin%20aramesh%202.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/7%20aramesh/7%20farvardin%20aramesh%203.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/7%20aramesh/7%20farvardin%20aramesh%204.jpg


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
0
همش الکی وظاهر سازی هست این تصاویر برای سال کذشته بوده