کد خبر: ۶۷۹۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴

اردوهای جهادی ایمانیه را راهی چاه گونی کرد

این اردوی جهادی، به مدت یک هفته از چهارم فروردین ماه، در این روستا، با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم از قبیل معاینه و سنجش فشارخون و قندخون برگزار می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، دکتر محمد هادی ایمانیه مدیر جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طبق روال سال های گذشته با سفر به شهرستان داراب در بین دانشجویان این دانشگاه در روستای چاه گونی حضور یافت.

روستای محروم چاه گونی از توابع دهستان کوهستان بخش رستاق در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری شرق این بخش قرار دارد. برای دسترسی به این دهستان بایستی از طریق جاده آسفالته مشهور به گردنه گدار پنبه از ارتفاعات زاگرس عبور کرد. هر ساله گروه های جهادی در ایام مختلف سال جهت خدمت رسانی به این منطقه محروم سفر می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به همراه دکتر کوروش عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر مهدی خسروی مدیرکل اداره تعالی فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه و دکتر فقیه، مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، در جمع دانشجویان بسیجی شرکت کننده در این اردو، در روستای چاه گونی از توابع بخش رستاق شهرستان داراب حضور یافت و از چگونگی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این اردوی بسیجی دیدن کرد.

این اردوی جهادی، به مدت یک هفته از چهارم فروردین ماه، در این روستا، با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم از قبیل معاینه و سنجش فشارخون و قندخون برگزار می شود.ساخت مسجد برای روستای چاه گونی، از دیگر برنامه های بسیجیان دانشجوی حاضر در این اردو است.

 

دکتر ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن حضور در جمع روستاییان چاه گونی، با حضور بخشدار رستاق، به گفتگو با مردم پرداخته و از مشکلات آنان در حوزه های مختلف مطلع شد.وی همچنین نسبت به تخصیص کانکس بهداشتی و آمبولانس به این روستا، قول مساعد داد.

معاینه یکی از کودکان روستای چاه گونی توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دیگر برنامه بازدید دکتر ایمانیه از این اردوی جهادی بود.

بازدید از بیمارستان داراب و دیدار با فرماندار و نماینده مردم داراب و زرین دشت از دیگر برنامه های سفر وی به داراب بود.

 

 


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امير
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
0
ايكاش اين مدير جهادي و ارزشي، در فصل گرم تابستان هم به اين مناطق سركشي ميكرد

البته فرقي هم نداره، حق ماموريت در كل فصول سال يكسان هست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
0
اونی که اهل کار جهادی نباشه نه تابستون نه زمستون اینجاها نمی ره
اینم باقی مونده از دولت قبله والا هیچ کس این روزها به این کارها اعتقاد نداره
پارسا
United States of America
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
0
انشالله حضرت زهرا كمك كنند سال ٩٤ سال تعويض ايمانيه باشد امين