کد خبر: ۶۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴

برنامه های فرماندار نی ریز برای سال 94

با در پیش بودن انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، نیاز به همدلی و همزبانی مردم و دولت بیشتر احساس می شود.
شیرازه: با توجه به نامگذرای امسال، به همدلی و همزبانی ملت و دولت، نبض نیریز در گفتگو با محمد رضا امیری فرماندار نی ریز نظر وی را در خصوص تحقق شعار سال و برنامه های دولت در شهرستان جویا شده است.
در ادامه پاسخ های امیری به این سوالات را می خوانید:

برنامه های فرماندار نی ریز برای سال 94پیام شما برای مردم شهرستان نی ریز در سال جدید چیست؟
من ابتدا از حضور رسانه ها تشکر می کنم، ما فعالیت رسانه ها را میمون ومبارک می دانیم  و اعتقاد به چند صدایی داریم و نگرانی از انتقاد نداریم. انتقاد به جا سازنده است. ما اعتقاد داریم هرچه رسانه ها فعال تر باشند، وضعیت نشاط اجتماعی و سیاسی جامعه بهتر وجامعه فعال تر است.
سال 94 را به همه مردم شهرستان نی ریز در بخش های آباده طشک، پشتکوه، قطرویه، بخش مرکزی و نی ریز تبریک عرض می کنم و آرزوی صحت و سلامتی و توفیق در همه امور در پناه امام زمان را برای مردم شهرستان دارم.
با توجه به نامگذاری حکیمانه و هوشمندانه سال 94 توسط مقام معظم رهبری به نام سال ملت، دولت، همدلی و هم زبانی، امیدواریم با تلاش مردم شهرستان و ما مامورین ملت به عنوان خدمتگذاران مردم، بتوانیم حداکثر همدلی و هم زبانی را برای توسعه منطقه، استان و کشور ایجاد کنیم.

با توجه به شعار امسال، اولویت برنامه های شما در سال جدید به ویژه در سطح شهرستان چیست؟
امسال از یک طرف کشور در حال مذاکره با 6 قدرت برتر دنیاست، از طرفی دو انتخابات مهم در سال جاری داریم، که شاید یکی از دلایل نامگذاری هوشمندانه و حکیمانه امسال توسط مقام معظم رهبری همین دو اتفاق بزرگ باشد.
امیدواریم با مذاکراتی که در حال انجام است، توطئه دشمنان کشور و استکبار در خصوص تحریم های ظالمانه علیه کشور از بین برود و دیوار تحریم ها به طور کامل فرو ریزد.
با در پیش بودن انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، نیاز به همدلی و همزبانی مردم و دولت بیشتر احساس می شود. انشا.. در جهت سربلندی و توسعه کشور، هم حضور پرنشاط و فعال مردم را داشته باشیم و هم انتخابات سالم وشفاف که منجر به اعمال نظرات مردم و احیا و تقویت ارزش های دینی و انقلابی کشور شود.
در حوزه شهرستان نی ریز، امسال ان شاالله پروژه های بزرگ عمرانی چون آزادراه شیراز- نی ریز- سیرجان تکمیل می شود و راه آهن این مسیر هم با سرعت بیشتری دنبال شود. به ویژه عملیات احداث بیمارستان بزرگ نی ریز که به زودی آغاز خواهد شد و انشا... با همدلی و همراهی مردم بتوانیم در سال جاری به جاهای قابل قبولی برسیم.
پروژه های بهداشتی- درمانی و آبرسانی به روستاها در دستورکار قرار دارد تا بتوانیم پروژه ها را به نقاط مثبتی برسانیم.
در حوزه اقتصادی دو پروژه بزرگ فولاد و سیمان خاکستری در دست اجرا و پیگیری است.

برنامه شما برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید چیست؟
در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی، تکمیل زیرساخت های اقتصادی نظیر شهرک های صنعتی شهرستان و به ویژه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان در حال پیگیری و اتمام است و این سیاست ها را هم پیگیری می کنیم.

نظرات بینندگان