کد خبر: ۶۷۹۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴

واکنش نماینده کازرون به خبر عدم ثبت نامش در انتخابات آینده/ محمد صادقی در تعطیلات نوروز کجا رفت؟

نماینده کازرون در پاسخ به این سوال که آیا واقعیت دارد که شما در دور بعدی انتخابات از حوزه انتخاباتی شیراز کاندید خواهد شد، گفت: معمولاً وقتی به زمان انتخابات نزدیک می شویم، شایعات زیاد می شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه دکتر شاهین محمدصادقی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه پیاده روی خانوداگی نودان در گفتگو با کازرون خبر ضمن تبریک سال نو به تشریح اولویت های اشتغال برای کازرون در سال جدید پرداخت و اظهار داشت: کازرون به عنوان منطقه ویژه اقتصادی به تصویب دولت رسیده است و با اعتباری که برای این کار در نظر گرفته شده است، بدون شک در سال جدید گام مهمی در ایجاد اشتغال خواهیم برداشت.

وی به حل مشکل سرمایه گذاری پالایشگاه گاز بیدبلند 2 اشاره کرد و گفت: با حل مشکلات سرمایه گذاری این پالایشگاه که چهار میلیارد دلار هزینه داشته است، خط انتقال پتروشیمی از گچساران به سمت کازرون شروع به اجرا خواهد شد و حداقل هزار و 500 نفر نیرو بکار گرفته می شود.

محمدصادقی، پیگیری ایجاد مجتمع های گیاهان دارویی را یکی دیگر از برنامه های سال جاری دانست و عنوان کرد: با ایجاد مجتمع های دارویی می توان برای تعداد زیادی شغل ایجاد کرد.

نماینده مردم کازرون در مجلس در خصوص مشکلات به وجود آمده برای باغداران بخش کوهمره اظهار داشت: در سال جاری پیگیر ساخت جاده باغات روستاهای سمغان و دوسیران هستیم و درنظر داریم با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی، بهسازی باغات را آغاز کنیم.

وی پیگیری ایجاد جاده بین بخشی بین چنارشاهیجان و بخش مرکزی کازرون که منجر به اتصال جاده روستاهای پیرسبز و تنگ چوگان می شود را یکی دیگر از برنامه های سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: با ایجاد این جاده، دسترسی گردشگران به جابه های گردشگری که در این منطقه واقع شده، آسان تر می شود. 

محمدصادقی در خصوص تجهیز گیرنده ها به شبکه دیجیتال عنوان داشت: دکل ها و زیرساخت های شبکه دیجیتال خریداری شده و صدا و سیمای فارس به ما قول داده ند با اعتباری که از ماده 187 داشتیه ام، تا پایان شهریور مردم شهرستان بتوانند از شبکه های 19 یا 20 گانه دیجیتال استفاده کنند. 

نماینده مردم کازرون در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا واقعیت دارد که شما در دور بعدی انتخابات از حوزه انتخاباتی شیراز کاندید خواهید شد، گفت: معمولاً وقتی به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم، شایعات زیاد می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما که پرسیده بود، در تعطیلات نوروز چه مکان هایی را برای گردش انتخاب کرده اید، گفت: ابتدا به زیارت امام رضا(ع) رفتم و بعد هم در حوزه انتخابیه حضور داشتم و به دیدار با مردم مشغول بودم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بیلسیب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
0
دروغه
به نظر من ابروی اصول گراها را برده
خودش تو کازرون گفته نمیام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
0
درود بر محمدصادقی شجاع مومن. جای شاهین در آسمانها است نه در مجالس ختم قاچاقچیان و عوام فریبی!