کد خبر: ۶۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
همدلی در لارستان

فرماندار: دیدار با پاسداران قوت قلبی برای ماست/ فرمانده سپاه: آماده هرگونه کمک به دولت هستیم

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با فرماندهی و پرسنل سپاه لارستان گفت: همه بایستی در راستای شعار امسال حرکت کنیم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، علی اکبر نجیب زاده اظهار داشت: در سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" که به فرموده مقام معظم رهبری نامگذاری شد، وظیفه همه ماست که در راستای شعار امسال حرکت کنیم.

فرماندار: دیدار با پاسداران قوت قلبی برای ماست/ فرمانده سپاه: آماده هرگونه کمک به دولت هستیملادستان نوشت: وی که در جمع فرماندهی و تعدادی از نیروهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در محل فرمانداری سخن می گفت؛ ضمن تبریک سال نو، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در سال دولت و ملت، همه مسئولین، گروه ها و احزاب بایستی همدل و همزبان باشند و وحدت بیش از پیش خود را حفظ کرده و در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان قدم بردارند.

نجیب زاده تصریح کرد: در سایه ی وحدت و همدلی است که رشد و آبادانی و توسعه یک منطقه صورت می پذیرد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه به حمدالله امنیت قابل قبولی در منطقه لارستان حکمفرماست؛ اظهار داشت: این مهم به واسطه کمک خداوند متعال ،تعامل و همدلی اعضاء شورای تأمین شهرستان و همراهی خوب مردم شریف منطقه بوجود آمده است.

فرماندار ویژه لارستان رمز موفقیت جامعه و مردم را ولایت پذیری عنوان کرد و گفت: اگر همه ما ید واحده باشیم و پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم و کارهایمان را با تدبیر و به دور از هرگونه افراط و تفریط انجام دهیم، مطمئناً نظامی قدرتمند، با عزت و با اقتدار خواهیم داشت و هیچ دشمنی نمی تواند به ما نگاه بدی کند.

نجیب زاده عامل اصلی وحدت منطقه لارستان را وجود علمای بزرگواری همچون حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری و بزرگان اهل تسنن دانست و گفت: این وحدت با تلاش و همت این عزیزان بوجود آمده است که می بایست نسل به نسل به آیندگان منتقل گردد.

وی همچنین این دیدار را قوت قلبی برای شروع سال جدید خود دانست.

وی در پایان سخنانش از تمامی رسانه ها و خبرگزاری های محلی نیز خواست که در راستای شعار امسال حرکت کنند.

پیش از این نیز امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان هم ضمن تبریک سال نو، در خصوص شعار امسال به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تدبیر والایش شعار مناسبی را همچون سالهای گذشته برای امسال انتخاب کرد که امید است سرلوحه کار مردم و مسئولین در سال جدید باشد.

وی آمادگی بیش از پیش مجموعه سپاه و بسیج را در راستای کمک به دولت و ملت در پیشبرد اهداف والای نظام و انقلاب در شهرستان بزرگ لارستان در تمامی عرصه ها اعلام کرد.

جاهدی ضمن تقدیر از تلاش و کوشش شبانه روزی فرماندار ویژه لارستان در طول سال ۹۳ اظهار امیدواری کرد با پشتکار و تلاش مجموعه خدوم فرمانداری و نظام اداری و مدیریتی شهرستان، سال ۹۴ نیز سالی توام با امید، بهروزی و موفقیت روز افزون برای مردم شریف و مسوولین شهرستان لارستان باشد.
نظرات بینندگان