کد خبر: ۶۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
نماینده خرامه، سروستان و کوار:

آنچه رهبری خط قرمز اعلام کنند فصل الخطاب است/ هیچ وقت به مذاکرات امید نداشته ایم

در مذاکرات اگر نتیجه گرفتیم که خوب است و اگر نگرفتیم همان گونه مثل قبل حرکت خواهیم کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، دکتر داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمی طلاب و اساتید حوزه علمیه، ضمن تشکر از حضور پررنگ روحانیون به محوریت امام جمعه خرامه در برنامه های مختلف شهرستان گفت: ما هر چه که داریم از برکت حضور امام جمعه و این وحدت ایجاد شده است.

وی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) به مسئله صدور انقلاب که آرزوی امام بود اشاره کرد و ادامه داد: صدور انقلاب به معنای همین حرکت هایی است که در عراق و یمن و مجموعه کشورهای جهان اسلام وجود دارد است؛ حضور ایران نیز به عنوان یک مهره اصلی در معادلات جهانی وجود دارد.

اسماعیلی به نام گذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: قطعا برنامه هایی برای پررنگ کردن این شعار وجود دارد، ما هیچ وقت به مذاکرات امید نداشته ایم و هیچ وقت برنامه های مجلس را براساس مذاکرات هسته ای برنامه ریزی نکردیم، قطعا روزی که اعلام کنند مذاکرات نتیجه نداده آن روز است که همدلی دولت و ملت خودش را نشان خواهد داد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/9%20tollab/9%20farvardin%20tollab%206.jpg

رییس کمیته معدن و صنایع معدنی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هر چیزی که رهبری آن را خط قرمز اعلام کنند همان فصل الخطاب است و سر سوزنی جای تحلیل ندارد، بحث مذاکرات هم با اجازه و نظارت رهبری در حال انجام است، اگر نتیجه گرفتیم که خوب است و اگر نگرفتیم همان گونه مثل قبل حرکت خواهیم کرد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/9%20tollab/9%20farvardin%20tollab%205.jpg

این نماینده مجلس به بیان وضعیت فرهنگ و مسائل فرهنگی در شهرستان پرداخت و گفت: 8 درصد از اعتبار ماده 180 در سال جاری به کارهای فرهنگی اختصاص یافته است، 300 میلیون به مساجد و مقادیری هم در اختیار حوزه علمیه و سپاه قرار گرفته است، یکی از مهمترین کارهایی در عرصه قانون گذاری انجام شد، کمک کردن به مساجد یک شکل قانونی پیدا کرد، امیدوارم این اعتبارات برنامه ریزی شود.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/9%20tollab/9%20farvardin%20tollab%204.jpg

وی گفت: سال گذشته قرار شد که طلاب و روحانیون یک طرح جامع فرهنگی برای شهرستان تدوین کنند که هنوز کامل نشده البته کارهای فرهنگی بزرگی مثل طرح معراج اندیشه توسط سپاه انجام شده و کارهای فرهنگی همچنان ادامه دارد ولی نتوانستیم آن چیزی که در ذهنم بود را پیاده کنم.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه و حجت الاسلام آیت زارع مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) به بیان گزارشی از وضعیت فرهنگی، عمرانی و ثبت نام حوزه علمیه شهرستان پرداختند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/9%20tollab/9%20farvardin%20tollab%203.jpg 

http://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/9%20tollab/9%20farvardin%20tollab%201.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94/farvardin/9%20tollab/9%20farvardin%20tollab%202.jpg


نظرات بینندگان