کد خبر: ۶۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
آیا شهرداری شیراز تخلف کرده؟

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر: افزایش هزینه اسکان مسافران نوروزی قانونی نیست

نوروز سال 93 موضوع قیمت گذاری بر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی نیز بحث برانگیز شد.

به گزارش شیرازه، احمد رضا نقیب زاده رئیس کمسیون عمران و حمل و نقل شواری اسلامی شهر شیراز در گفت و گو با موج ما، به پیش گام بودن شهر شیراز در پذیرش مسافران نورزی اشاره کرد و گفت: شهرداری این استان با توجه به حضور مسافرین در سال های متمادی از هفته آخر اسفند ماه سال گذشته در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به زائرین و گردشگران سومین حرم اهل بیت (ع) بوده است.

نقیب زاده با اشاره به فضا سازی صورت گرفته جهت اسکان مسافران نوروزی ادامه داد: 2 کمپ اصلی زیبا شهر و باغ جنت و 10 پارک مجهز به امکانات مورد نیاز زائرین در زمینه های از جمله موقعیت مناسب جهت نصب چادر، سرویس بهداشتی و حمام جهت انجام نظافت را فراهم ساخته اند.

اسکان مسافران نورزی استان فارس

اسکان مسافران نورزی استان فارس

وی به بارندگی های اخیر در شیراز اشاره کرد و افزود: با توجه به پیش بینی باراندگی در این استان، مسافران نوروزی از 10 سالن ورزشی آماده شده جهت اقامت استفاده کردند.

نقیب زاده با اشاره به هزینه های دریافتی از مسافران در کمپ های اسکان مسافرین در شیراز یاد آور شد: هزینه های اقامت یک شب در کانکس (سوئیت)، چادر و حمام نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که این قیمت ها مصوب شهرداری بوده و در این خصوص تذکراتی داده شده به شهرداری مبنی بر اینکه هرگونه قیمت گذاری نیازمند نظر و مجوز شورا بوده و دریافت این مبالغ جنبه قانونی ندارد.

وی اشاره کرد: مسافران و زائرانی که در این کمپ ها حضور پیدا می کنند برای دریافت خدمات نسبت به کسانی که در خارج و به صورت فردی اقدام به برپایی چادر و اسکان می کنند قابل قیاس نیستند و باید سطح خدمات دهی بالاتر باشد.

اسکان مسافران نورزی استان فارس

اسکان مسافران نورزی استان فارس

اسکان مسافران نورزی استان فارس

اسکان مسافران نورزی استان فارس

به گزارش شیرازه، نوروز سال 93 موضوع قیمت گذاری بر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی نیز محل مناقشه بین شورای شهر شیراز و شهرداری شده بود.

نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان