کد خبر: ۶۷۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
ظرفیت اسکان 180 هزار نفر شب در شیراز؛

فارس رتبه اول کشور در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی

آمار نشان می دهد نزدیک به یک میلیون و ششصد هزار نفر روز مسافر در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش استان فارس تا روز 11 فروردین اسکان یافته اند.

به گزارش شیرازه؛ در حالی که تعطیلات نوروز به روزها و ساعات پایانی رسیده است آمار نشان می دهد نزدیک به یک میلیون و ششصد هزار نفر روز مسافر در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش استان فارس تا روز 11 فروردین اسکان یافته اند.

امسال با آماده سازی 18300 کلاس درس و خوابگاه ها، اردوگاه های دانش آموزی،دانشگاه فرهنگیان، معلم سرا و سالن های ورزشی، ظرفیت اسکان 320 هزار نفر شب در استان فارس و 180 هزار نفر شب در شیراز ایجاد شده است. در استان فارس نیز پس از شیراز، شهرستان های مرودشت ، آباده و خرمبید بیشترین مهمانان نوروزی را در مدارس خود اسکان داده اند.

عصر شیراز نوشت: در همین زمینه شهبازی، دبیر ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس گفته است: تا روز سه شنبه 11 فروردین، استان فارس با  اسکان 637240 نفر در قالب 127448خانواده و در مجموع 1593100 نفر روز، همچنان رتبه اول کشور را در پذیرش واسکان مهمانان نوروزی به خود اختصاص داده است. رییس اداره تعاون و امور رفاهی فرهنگیان فارس همچنین اضافه کرده است: 73200 تخته پتو و 32760 تخته فرش و موکت در مدارس فارس مورد استفاده میهمانان نوروزی قرار گرفته است، همچنین محل های اسکان مهمانان نوروزی به 2080 دستگاه اجاق گاز، 2940 دستگاه تلویزیون، و 2940 دستگاه یخچال تجهیز شده اند.

مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان شیراز و مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره 2 شیراز (هتل آپارتمان توحید در مجاورت باغ ارم شیراز) از جمله مراکز اقامتی سطح ویژه و مجهز این کلانشهر هستند که برای پذیرایی از مهمانان فرهنگی تجهیز شده اند.

مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان شیراز

 

 

 

 

هتل آپارتمان توحید

 

برچسب ها: تعطیلات نوروز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
0
رتبه اول از ان شهری هست که خروجی ها رابرسی کند و میزان رضایت مسافران بسنجد