کد خبر: ۶۷۹۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
انتخاب برنده نهایی از طریق پیامک؛

گزارشگر استان فارسی به مرحله پایانی «آقای گزارشگر» راه یافت + عکس و فیلم

مردم فارس می توانند جهت حمایت از این گزارشگر جوان استان عدد 127 را به شماره پیامک 20000347 ارسال کنند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، از روز ششم فروردین ماه سال 94 علاقه مندان به گزارشگری فوتبال در یک رقابت جذاب و دیدنی در مسابقه تلویزیونی آقای گزارشگر شرکت می کنند.

داراب آنلاین نوشت: سال گذشته بیش از 4 هزار نفر از جوانان علاقه مند به گزارشگری فوتبال در این مسابقه ثبت نام و در آزمون کتبی این برنامه تلویزیونی در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی شرکت کردند.

رقابت بزرگ گزارشگری شبکه سه سیما  که بین  4000 نفر متقاضی از تمام استان های کشور از دوشنبه 27 بهمن ماه آغاز شده بود، پس از آزمون کتبی  و  آزمون عملی که شامل سرعت عمل، فن بیان، تسلط بر اجرا، چهره مناسب، اعتماد به نفس، بداهه گویی، تسلط کامل بر زبان فارسی و اطلاعات فوتبالی بود، چهارشنبه 20 اسفند  به پایان رسید.

تنها نماینده استان فارس به مرحله نهایی راه یافت

«حمید بهرامی» متولد شهرستان داراب که بعنوان تنها نماینده استان فارس در این رقابت موفق به راهیابی به مرحله پایانی این مسابقه شده است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در مرحله پایانی حدود 30 نفر از شرکت کنندگان شهرستانی کلیپ هایی از گزارشگری خود را جهت پخش به برنامه ارسال کرده اند و شرکت کنندگان تهرانی به صورت حضوری در برنامه شرکت می کنند.

وی افزود: در قسمت نهم این برنامه کلیپ گزارشگری من پخش شد و در این مرحله مخاطبان شبکه 3 بایستی کد مورد نظر خود را به شماره پیامک برنامه ارسال تا فرد برگزیده انتخاب شود.

چگونه شرکت کننده استان فارس را حمایت کنیم؟

مردم استان پهناور فارس می توانند جهت حمایت از این گزارشگر جوان استان عدد 127 را به شماره پیامک 20000347 ارسال کنند.

دومین سری مسابقه آقای گزارشگر به تهیه‌کنندگی محمد کاشانی با تغییرات ساختاری و محتوایی نسبت به سری نخست خود در 15 قسمت 50 دقیقه‌ ای درایام نوروز 94 و از پنجم فروردین از شبکه سه به نمایش در آمده است.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
0
صداش از اون دوتاخیلی بهتربود
الهام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
0
همین که اطلاعاتش ازنفراول بیشتربودبهتربودافرین