کد خبر: ۶۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۴

حمله ناکام عوامل صادق شیرازی به آیت‌الله اراکی در کربلا + عکس

عوامل صادق شیرازی در کربلا تلاش کردند برای آیت‌الله اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ایجاد مزاحمت کنند و به وی آزار برسانند.
به گزارش شیرازه به نقل از جهان نیوز، پنج شنبه شب در کربلای معلی حین عبور آیت‌الله اراکی از بین الحرمین، مسئول ایستگاه تبلیغاتی سید صادق شیرازی، رئیس یک فرقه انحرافی شیعه با تحریک دو سه تن از اوباش وابسته به این جریان، تلاش کردند برای آیت‌الله اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ایجاد مزاحمت کنند و به وی آزار برسانند.

البته اقدام آنان موجب حضور زائرین و مجاوران حرم مطهر حسینی در حمایت از آیت الله اراکی شد و این طیف افراطی از هرگونه اهانت و آزار نسبت به وی ناکام ماندند.

http://jahannews.com/images/docs/files/000415/nf00415349-1.jpg

نکته قابل تامل آنجاست که در طول تاریخ مرجعیت شیعه هيچ گاه رسم نبوده است ایستگاه و غرفه هایی تبلیغاتی برای مراجع تقلید راه اندازی شود ولی سید صادق شیرازی که از سوی دستگاه های جاسوسی معروف دنیا بخصوص دستگاه جاسوسی انگلیس مورد ترویج و پشتیبانی است، در مجاورت حرم مطهر سیدالشهداء در بین الحرمین ایستگاهی به راه انداخته و با طرح ادعای مرجعیت سعی در گمراهی زایران و ترویج تشیع انگلیسی دارد.

همچنین لازم به ذکر است پایگاه اصلی شبکه های تفرقه افکن مذهبی شیعی وابسته به جریان انحرافی شیرازی نیز در شهر کربلای مقدس واقع شده است.
نظرات بینندگان