کد خبر: ۶۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
رئیس هیئت کشتی فارس:

شیراز مسکو را پشت سر گذاشت/ خانه کشتی برای مسابقات جهانی ۲۰۱۶ تکمیل شود

حضور کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، مجارستان، آمریکا و ایران تائید شده و مابقی هنوز اعلام نشده است.

به گزارش شیرازه، زین‌العابدین عرب در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: تیم کشتی استان فارس یکی از سه تیم برتر کشور است و علاوه برآن امکانات ورزشی و رفاهی شیراز سبب شد که این شهر به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2016 از سوی فدراسیون جهانی کشتی انتخاب شود.

وی با اشاره به عضویت هیئت کشتی فارس در فدراسیون کشتی کشور گفت: در صحبت‌هایی که با آقای خادم در مجمع کشتی و در جلسات فدراسیون شد، بنا شد که شیراز به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2016 به فدراسیون جهانی کشتی معرفی شود.

عرب افزود: رقابت برای میزبانی بین مسکو و شیراز بود که در نهایت پس از تائید فدراسیون و بازدید نماینده فدراسیون جهانی کشتی از امکانات ورزشی و رفاهی شیراز، این شهر به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد.

وی با بیان اینکه امکانات شیراز برای مسابقات کافی نیست، خاطرنشان کرد: سالن شهید دستغیب نیاز به مرمت و تعمیر دارد و خانه کشتی شیراز نیز تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته و باید تمامی مسئولان برای آماده کردن این مکان‌ها تلاش کنند.

رئیس هیئت کشتی فارس با بیان اینکه 8 کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند، تصریح کرد: حضور کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، مجارستان، آمریکا و ایران تائید شده و مابقی هنوز اعلام نشده است.

عرب با بیان اینکه انعکاس و پوشش خبری این رویداد ورزشی بسیار مهم است، از صداوسیما و دیگر رسانه‌ها تقاضا کرد برای پوشش مناسب این مسابقات تمام توان را به کار بگیرند.

وی بیان کرد: تمامی شرکت‌ها و افرادی که می‌توانند اسپانسر این مسابقات شوند می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند چراکه بازتاب جهانی این رویداد ورزشی فرصتی مناسب در اختیار این افراد قرار می‌دهند.

نظرات بینندگان