کد خبر: ۶۸۰۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴

قائم مقام دانشگاه شیراز مسئولان امنیتی فارس را تهدید کرد

صفوی از مسوولان دولتی خواستار پیگیری سریع این ماجرا شد و افراد مطلع در این ماجرا را تهدید کرد.
به گزارش شیرازه، قائم مقام دانشگاه شیراز در گفتگو با انصاف نیوز، با اعتراض شدید به احضار رییس و دو مسوول دانشگاه و دبیر تشکل دعوت کننده از علی مطهری به دادگاه در نوروز، با توضیح درباره‌ی حضورش در دادگاه، از مسوولان دولتی خواستار پیگیری سریع این ماجرا شد و افراد مطلع در این ماجرا را تهدید کرد.

دکتر اکبر صفوی گفت: اطلاع موثق دارم که دوستان سیاسی و امنیتی استان فارس از هویت حمله کنندگان اطلاع دارند، می‌دانند آنها چه کسانی هستند و از کجا آمده‌اند. ادامه‌ی این روند سبب می‌شود که مسوولان دانشگاه که حرف‌های بیشتری در این موضوع مثلا در مورد علم و آگاهی افراد مسوول تامین امنیت دکتر مطهری دارند را بیان کنند… اطلاع موثق دارم که دوستان سیاسی و امنیتی استان فارس از هویت حمله کنندگان اطلاع دارند، می‌دانند آنها چه کسانی هستند و از کجا آمده‌اند...  امیدواریم با درایت مسوولان کشور و بازگشت مسوولان استان به رفتارهای در شان استان این موضوع سریع پیگیری شود و ادامه پیدا نکند و چون ادامه‌ی این روند سبب می‌شود که مسوولان دانشگاه که حرف‌های بیشتری در این موضوع مثلا در مورد علم و آگاهی افراد مسوول تامین امنیت دکتر مطهری دارند را بیان کنند.

به گزارش شیرازه دیروز مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری اعلام کرده بود که مسئولان دانشگاه به عنوان متهمان اصلی حادثه شیراز شناخته شده اند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Belarus
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
0
سلام
آقای دکتر ارشاد باید پیش از عدم توجه به نظر شورای تأمین استان به نتیجه سرپیچی از قانون نیز می اندیشید تا نه برای خود و نه برای دیگران مشکل ایجاد نمی کرد.
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
0
سلام
استاندار رييس شوراى تامين و بايد امنيت مطهري را تامين ميكرد و در اين خصوص مسول است و بايد به دولت پاسخ دهد