کد خبر: ۶۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴

گلایه مدیرعامل باشگاه فجر از مسئولان استان؛ هیچ کس حتی هیئت فوتبال هم هوای ما را ندارد

مسئولان استان خصوصا ورزشی ها و هیئت فوتبالی ها احوال ما را نمی پرسند

به گزارش سرویس ورزشی شیرازه ظهراب قنبری مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: باشگاه فجر شهید سپاسی، باشگاه مردمی و متعلق به مردم استان فارس و شهر شیراز است و از بدو تاسیس در طول 27 سال سابقه درخشانش با هدف خدمت به جوانان و در راستای پرنمودن اوقات فراغت جوانان و سازندگی در فوتبال پا به عرصه ورزش کشور نهاده است و خوشبختانه فرماندهان سپاه به خصوص فرمانده سپاه استان عنایت خاص به تیم فجر شهید سپاسی داشته و دارد و همراه با حمایت های مادی و معنوی خود زمینه را برای فعالیت ورزشکاران به خصوص فوتبالیست ها فراهم نموده است.

قنبری گفت: اگر حمایت های سپاه نبود قدر مسلم نامی از تیم فجر نبود و علی رغم تمام مشکلات موجود خصوصا در بعد مالی این سردار غیب پرور بوده که همه گونه حمایت از تیم فجر انجام داده و در همه لحظات پیگیر مسائل و مشکلات تیم می باشد.

وی افزود متاسفانه در استان هیچ اراده ای جهت کمک به فوتبال خصوصا تیم فجر شهید سپاسی نیست و مسئولان استان خصوصا ورزشی ها و هیئت فوتبالی ها احوال ما را نمی پرسند؛ چه برسد به اینکه بخواهند کمک مالی و یا حمایتی از تیم فجر داشته باشند و در اظهار نظرهای غیرمسئولانه و غیر منطقی خواستار توجه مسئولین سپاه به تیم فجر می باشند که متاسفانه این غیرواقعی است. در حالی که سپاه در کنار سایر ماموریت های محوله در بعد ورزش خصوصا فوتبال در فارس حرف اول را می زند و با تشکیل یک تیم قدرتمند و ارزشی همانند فجر سرمایه گذاری مناسبی در فوتبال کشور نموده است.

قنبری اضافه کرد: باشگاه فجر سپاسی در شرایط موجود و با توجه به مشکلات عدیده ای که دارد و عدم حمایت از سوی مسئولین ورزش و فوتبال فارس در 4 رده سنی در سطح اول فوتبال کشور فعالیت می کند و اجازه نداده است تا چرخ سازندگی در این استان توسط باشگاه فجر از حرکت بایستد و معلوم نیست چطور آقایان به خود اجازه می دهند در حالیکه حتی حاضر نشدند در کنار تیم ما باشند و حتی یک بازی این تیم را بطور کامل از نزدیک تماشا کنند بیایند و اظهار نظر کنند و خواستار حمایت سپاه از تیم فجر باشند؟

سپاه بصورت شبانه روز پرسنل اجرایی باشگاه تلاش دارد که به خوبی و با استفاده از ظرفیت های موجود نظر هواداران فوتبال را جلب نماید و این مهم به تنهایی صورت گرفته و هیچ مقام مسئولی حتی در بعد معنوی نیز حامی تیم فجر نبوده است.

وی همچنین به وضعیت تیم فجر شهید سپاسی در عرصه مسابقات لیگ دسته اول اشاره کرد و اظهار کرد تیم فجر در شرایط فعلی نیازمند آرامش و حمایت واقعی از سوی مسئولین و خصوصا هواداران می باشد چرا که این تیم جوان و مدعی صعود به لیگ برتر است و متاسفانه در عرصه مسابقات به دلیل مسائل مختلف جایگاه خوبی ندارد که مسائل داوری و بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر و بعضا بدشانسی از مهمترین دلایل آن است که امیدواریم در پنج بازی باقیمانده بتوانیم نتایج دلخواه را برای صعود به لیگ برتر کسب نماییم.

مدیرعامل یاشگاه فجر همچنین از مسئولین اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خواست با توجه به اینکه این تیم متعلق به شهر شیراز است در جهت اختصاص بودجه مناسب که توسط شورای شهر شیراز به ورزش شیراز هدیه شده، همت گمارند.

قنبری در پایان از هواداران خوب فوتبال فارس و دوستداران تیم فجر درخواست کرد در پنج بازی باقیمانده مثل همیشه یاور تیم فجر باشند و بازیکنان این تیم را در طول مسابقات یاری دهند.


نظرات بینندگان