کد خبر: ۶۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
امام جمعه اهل سنت خنج:

حمله عربستان به یمن گستاخانه است/ مشکل این است که آل سعود دشمن را دوست می داند

شیخ عبدالصمد ابونجمی ضمن محکوم کردن جنگ افروزی در یمن، این اقدام را صرفاً به سود منافع اسرائیل دانست.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از خنج کهن، شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج در بیانیه ای که دفتر خبر خنج منتشر کرده، حملات هوایی به کشور مسلمان یمن را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در صورتی که امروز جهان اسلام بیش از همیشه احتیاج به اتحاد، همبستگی و همفکری دارد، حملات هوایی و اقدام جنگ طلبانه یک کشور مسلمان علیه یک کشور مسلمان و همسایه، اقدام نابخردانه و زیان بار است و این اقدام صرفاً به سود منافع اسرائیل و استکبار جهانی و به ضرر کشورهای اسلامی و اتحاد مسلمین خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت خنج، جنگ علیه مردم یمن را محکوم کرد

امام جمعه اهل سنت خنج ادامه داد: اینجانب و تمامی مردم مسلمان اهل تسنن و تشیع شهرستان خنج، این اقدام را محکوم نموده و از جامعه جهانی خواستار توقف هر چه سریعتر حملات هوایی و جلوگیری از ادامه و گسترش جنگ هستیم.

شیخ عبدالصمد ابونجمی افزود: به یقین این حملات از هر لحاظ محکوم است، زیرا در شرایط کنونی که همه دنیای کفر در مقابل مسلمان قرار دارند، چنین اقدامات گستاخانه ای در جهت تقویت بدخواهان اسلام خواهد بود.

این عالم اهل سنت اضافه کرد: مشکل حکمرانان بعضی از کشورهای اسلامی وابسته به استکبار این است که بر خلاف فرامین الهی، دشمنان اسلام را دوست خود می دانند و  به یقین این اقدامات در جهت اجرای دستورات آمریکا و اسرائیل صورت می گیرد و این بزرگترین آفت برای جهان اسلام و جامعه اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت خنج با بیان اینکه این جنگ تاکنون جز کشته و زخمی شدن و آوارگی  تعدادی از برادران و خواهران بی گناه و بی دفاع در یمن، چیزی در برنداشته، تاکید نمود: امروز وظیفه همه کشورهای اسلامی در خاورمیانه و سراسر عالم این است که از ادامه و گسترش جنگ در بین کشورهای اسلامی ممانعت نمایند و صلح و سازش را در جهان اسلام حاکم سازند.

نظرات بینندگان