کد خبر: ۶۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۴

انصارالمهدی فسا نماینده فارس در لیگ فوتسال بانوان کشور شد

نایب رئیس هیئت فوتبال استان فارس بیان داشت تیم انصارالمهدی فسا نماینده فارس در لیگ فوتسال بانوان کشور شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه فاطمه زارع اظهار داشت: تیم فوتسال انصارالمهدی فسا به نمایندگی از استان فارس در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

وی افزود: تیم انصار المهدی فسا به دنبال کسب جواز صعود به لیگ بر‌تر فوتسال بانوان کشور است و مسابقات خود را در دور برگشت مرحله گروهی از 27 فروردین  آغاز می‌کند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان فارس گفت: نماینده فوتسال بانوان فارس در گروه چهارم این مسابقات با تیم‌های هیئت فوتبال چالوس، پیروزی کامیاران، طلایی پوشان نود بابل و هلال احمر یزد همگروه شده است و 2 تیم از این جمع به مرحله دوم این مسابقات صعود می‌کنند.

زارع بیان کرد: مسابقات این مرحله به صورت دوره‌ای برگزار و به مدت 5 روز تا روز اول اردیبهشت ماه ادامه دارد و نماینده فوتسال بانوان فارس نیز از بخت زیادی برای راهیابی به دور دوم برخوردار است.

وی عنوان کرد: در مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور انتخابی لیگ دسته اول کشور نیز تیم کی زرین فیروزآباد فارس در مصاف با میلاد الیگودرز با نتیجه 5 بر 4 به برتری دست پیدا کرد.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان فارس تصریح کرد: تیم فوتسال بانوان کارای شیراز نیز در دیگر مسابقه این رقابت‌ها در یک بازی یک طرفه 11 بر یک از سد تیم هیئت فوتبال الشتر عبور کرد در حالی که هر دو نماینده فارس بخت مناسبی برای صعود در اختیار دارند.


نظرات بینندگان