کد خبر: ۶۸۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴

پارسایی: پنج شنبه ها بخاطر نشاط خانواده ها تعطیل شود

برای توسعه فرهنگ گردشگری و آرامش بیشتر خانواده‌ها همچنین کاهش مصرف انرژی روز پنج شنبه به تعطیلی جمعه افزوده شود.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، رئیس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر در صحن علنی شورا ابراز امیدواری کرد که تعطیلات نوروزی که تا کنون برای شهر و شهرداری هزینه بر بوده است با تدابیر و تمهیدات لازم به منبع درآمدی برای شهر و شهرداری و بخش خصوصی تبدیل شود و گزارشی از عملکرد هزینه و درآمد این ایام از شهرداری به کمیسیون گردشگری ارائه شود.

بهرام پارسایی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در اردیبهشت ماه به شیراز گفت: در مبحث گردشگری چند پیشنهاد دارم و از جناب استاندار به عنوان نماینده عالی دولت درخواست دارم دراین سفر موارد مذکور را پیگیری جدی نمایند.

این عضو شورای شهر شیراز خواستار تامین اعتبار تکمیل ورزشگاه میانرود شد و گفت: تامین هزینه تکمیل ورزشگاه میانرود نیاز شهروندان و ورزشکاران است و باید مورد توجه قرار گیرد.

پارسایی با بیان اینکه تکمیل ورزشگاه میانرود شیراز اولویت سفر رئیس جمهور باشد، اظهار کرد: با توجه به فاصله ۴۵ دقیقه‌ای شیراز از طریق خطوط هوایی با کشور قطر این ورزشگاه می‌تواند در جذب گردشگر ورزشی در مسابقات ۲۰۲۰ قطر بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه درآمد حاصل از اماکن توریستی و گردشگری فارس در حال حاضر به خزانه واریز می‌شود، افزود: درخواست ما این است از این به بعد این درامد‌ها هزینه نگهداری و توسعه صرف‌‌ همان مکان شود.

پارسایی گفت: در دهه گذشته آنچنان توسعه‌ای در مکان‌های میراثی و گردشگری همانند حافظیه، سعدیه، زندیه، تخت جمشید، پاسارگاد و دیگر مکان‌ها به علت نبودن بودجه لازم انجام نشده است.

وی در ادامه سخنان خود خواستار اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس به عنوان ناجی از خطر خشکسالی شد و خاطرنشان کرد: پیگیری اتصال استان فارس به خلیج فارس می‌تواند علاوه بر منافع اقتصادی و کمک به توسعه استان از لحاظ فرهنگی، گردشگری و تاریخی تاثیرگذار باشد.

پارسایی همچنین پیشنهاد داد: برای توسعه فرهنگ گردشگری و آرامش بیشتر خانواده‌ها همچنین کاهش مصرف انرژی روز پنج شنبه به تعطیلی جمعه افزوده شده و ساعات کاری آن به دیگر روزهای هفته افزوده شود تا مثل دیگر کشورهای جهان دو روز تعطیلی پایان هفته داشته باشیم چرا که این کار باعث نشاط و شادی خانواده‌ها می‌گردد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
كارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
0
ها بله!
افاضه مي فرمايد تا دائم السكوت نباشد!!!!!