کد خبر: ۶۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۴

برگزاری مراسم بزرگداشت كوچكترین فرزند حضرت زهرا(س) در شیراز

در این مراسم دو شب نخست به رثای حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) پرداخته شد اما محوریت مراسم حضرت ام‌کلثوم(س) هستند
به گزارش شیرازه، احد ده‌بزرگی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت ام‌کلثوم(س) اظهار داشت: این مراسم به مدت 6 شب از 24 تا 29 فروردین در سالن سرداران شهید در شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مداحان و شاعران آئینی برجسته کشوری گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی علوی از مشهد است و حاج احمد واعظی، سید مجید بنی‌فاطمه، حاج حسین سیب‌سرخی، جواد مقدم و مهدی مختاری در این مراسم به مداحی می‌پردازند.

ده‌بزرگی با بیان اینکه این مراسم فرصت ویژه‌ای برای شاعران جوان است، افزود: در این مراسم شاعران برجسته آئینی  چون قاسم صرافان، وحید قاسمی، حسین رستمی، صابر خراسانی، جواد هاشمی و احمد علوی حضور دارند و در رثای این بانوی بزرگوار شعرخوانی می‌کنند.

رئیس کانون مداحان فارس خاطرنشان کرد: این مراسم برای مداحان و شاعران جوان درس آموختن در کلاس ائمه اطهار است که باید گسترش یابد و در تمام فصول سال این تعامل میان مداحان و شاعران به وجود آید.

ده‌بزرگی تصریح کرد: در این مراسم دو شب نخست به رثای حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) پرداخته شد اما محوریت مراسم حضرت ام‌کلثوم(س) هستند و در شب آخر نیز به مدح و رثای حضرت هادی(ع) پرداخته می‌شود.


نظرات بینندگان