کد خبر: ۶۸۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
شصت و چهارمین معجون وبلاگی شیرازه؛

برای عده ای حور بهشتی؛ خطرهای عذاب النار واس ماس!

در شصت و چهرمین قسمت از معجون وبلاگی، منتخبی از مطالب وبلاگ نویسان فارس در موضوعاتی از قبیل «در دام جهل مرکب کسی نیفتید!!»، «روابط دوستی آخرش کجاست؟» و موضوعات دیگر منتشر شده است.
شیــــــرازه: وب نویسان فعالی در سراسر استان فارس هستند که وبلاگ های آن ها از سطح بالایی برخوردار است. محتواهای خواندنی این وبلاگ ها گرچه مشتری خاص خود را دارد اما به منظور معرفی هر چه بیشتر،شیـــرازه در نظر دارد به صورت هفتگی گزیده بهترین های وبلاگی را در قالب «معجـــون وبلاگی» تقدیم شما خوانندگان گرامی نماید.

یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترین ها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس تمامی وبلاگ نویسان عزیزی که مایلند مطالب آنان منتشر شود می توانند به منظور معرفی وبلاگ خود، مطالب تولیدی خود را از طریق ارسال نظر در زیر همین مطلب یا از بخش ارتباط با ما ارسال نمایند.

وبلاگ رفاقت های ماندگار نوشت: باز بوی ماه عاشقی می آید

باز بوی ماه عاشقی می آید، رجب ماه شروع دوباره است. رجب شروع و آماده شدن برای مهمانی خداست. رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است؛ ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازى و پرداختن به زنگارهاى دل و زدودن سیاهى ها و تلخى ها از جان است. دعاى ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله ای است براى این که ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوتى ببخشیم؛ سیاهى ها، تاریکى ها و گرفتارى ها را از خود دور کنیم و خودمان را روشن سازیم.

این الرجبیون

دلم تنگ شده است برای فرصتی که یک چشم به هم زدن به پایان می رسد. یادم به سال های گذشته می افتد و برای وصل شدن بی تابیم بیشتر می شود. خوشحالم که در پرونده جوانیم روزهای حکاکی شده است که شیرینی نزدیکی خدا را بیشتر درک کنم. چه زیباست موقعه ورود به این مهمانی که با هزاران شرمندگی پیش به سوی او می گذاریم و می گوییم آیا ما را در این مهمانی دعوت می کند؟

اما باورمان نشد و نفهمیدیم که چگونه دعوت شدیم به حریم خانه ات! با همه ی گناهانمان…

یا رب تو فقط عشق ما را برای تقرب و نزدیکی به خودت دیدی و ثبت ناممان کردی.

ماه ماهِ یا من ارجوه لکل خیر است

3-3-1391_IMAGE634733498021666438

یادم می‏ آید، آمده بودم کوزه‏ ام را از این چشمه پر کنم.

یادم می‏ آید، آمده بودم تنی به آب آشنا کنم؛ آمده بودم پیِ پاکی. آمده بودم نامه‏ای را که سال‏ها پیش نوشته بودم، به دست جریان این چشمه بسپارم تا با خود ببرد؛ نام ه‏ای که جرات باز کردن و خواندنش را در خود نمی‏ یافتم.

آمده بودم در پی تغییر، تحول، آمده بودم پوست بیندازم.

در کل آمده بودم عوض شوم  و امسال فرصتی دوباره در راه است، خوب می دانم که رحمان و رحیم هستی و برای راز بندگی همه را به دریای اعتکاف دعوت می کنی تا از ضیافتت لذت ببریم.

وبلاگ زمزمه باران نوشت: پاسخی که اهل کتابی را مسلمان کرد!

 قیصر روم برای یکی از خلفای بنی عباس، در ضمن نامه ای نوشت: ما در کتاب انجیل دیده ایم که هر کس از روی حقیقت سوره ای بخواند که خالی از هفت حرف باشد، خداوند جسدش را بر آتش دوزخ حرام می کند، و آن هفت حرف عبارت است از: ث، ج ،خ ، ز، ش، ظ، ف، ما هرچه بررسی کردیم چنین سوره ای را در کتابهای: تورات و زبور و انجیل نیافتیم، آیا شما در کتاب آسمانی خود، چنین سواره ای را دیده اید؟

هادی امام عزیز

خلیفه عباسی، دانشمندان را جمع کرد، و این مساله را با آنها در میان گذاشت، آنها از جواب آن درماندند، سرانجام این سوال را از امام هادی (ع) پرسیدند، آن حضرت در پاسخ فرمود: آن سوره، سوره حمد است، که این حروف هفتگانه در آن نیست .

پرسید: فلسفه نبودن این هفت حرف، در این سوره، چیست؟

فرمود: حرف "ث" اشاره به ثبور(هلاکت) و حرف " اشاره به جحیم (نام یکی از درکات دوزخ)، و حرف "خ" اشاره به خبیث(ناپاک)، و حرف "ز" اشاره به زقوم (غذای بسیار تلخ دوزخ) و حرف "ش" اشاره به شقاوت (بدبختی) و حرف "ظاشاره به ظلمت (تاریکی)، و حرف "ف" اشاره به آفت است خلیفه ، این پاسخ را برای قیصر روم نوشت، قیصر پس از دریافت نامه، بسیار خوشحال شد، و به اسلام گروید و در حالی که مسلمان بود از دنیا رفت.

وبلاگ پژواک اندیشه نوشت :در دام جهل مرکب کسی نیفتید!!

دعوت بچه های کانون سیاسی و بسیج دانشجویی دانشگاهمون، مهمان نشست سیاسی و تحلیل خبر در مورد «چالش ریاض و صنعا» بودم. جلسه خوبی بود. خیلی بچه ها پر شور و با معلومات و مودب بودند. جلسه ی سخنرانی نبود و به صورت گفتگو بود.

ولی از چند نکته نمی شود گذشت:

یکی اینکه نقل و انتقال اخبار خوبه اما متاسفانه بیشتر مردم و جوونای ما از تحلیل سیاسی سر در نمی آورند. تحلیل سیاسی، روش منطقی و اصولی شناخت مسیر حوادث و اتفاقاتی است که ذهن بیشتر مردم از درک درست آن عاجزند. اگر کسی روش تحلیل اخبار را که به نظرم جزئی از «صناعات خمس منطق رسانه» است بلد باشه حتی می تواند تا حدود بسیاری حوادث بعدی را پیش بینی کنه.

پس علیکم بالتحلیل لا بالحواشی!

دوم اینکه اصولا نباید توقع داشت که کلاس و دوره ای جهت ارائه روش تحلیل به سبک پُست مدرن و با رویکرد منطق رسانه در جامعه ما عرضه بشود. دلایل متفاوتی داره که صلاح نیست عرض کنم. اما میشه با حداقل مطالعه ۱۰۰ مقاله استاندارد در این زمینه با رویکرد علمی پژوهشی به نتایج قابل توجهی رسید.

سوم اینکه اگر قرار باشه به تحلیل درست برسیم، باید عرفی نگری را در گام نخست کنار بگذاریم و حواسمون باشه که در جوّ غالب عرفی اخبار و گزارشات نمونیم. البته کار راحتی نیست اما چاره ای جز گذار از آن نداریم.

چهارم اینکه بنده معتقدم روش تحلیل سیاسی رابطه مهمی با جنسیت انسان ها دارد. همین اشاره بس که بفهمیم نمی شود یک مطلب تحلیلی سیاسی از یک واقعه را برای دو جنسیت متفاوت، یک گونه تفسیر کرد اما می توان نتیجه واحد گرفت و به سرانجام رسید.

دقت کنید که در دام جهل مرکب کسی نیفتید!

پنجم اینکه باید دقت داشت که «هرکس حتی اگه دکترای علوم سیاسی در هر شاخه ای از زیر شاخه های علوم سیاسی داشته باشد، لزوما قادر به ارائه تحلیل سیاسی درست نخواهد بود» کما اینکه «هرکس سطح چهار یا همون دکترای حوزه علمیه داشته باشه، ضرورتا دین شناس محسوب نمی شود»

وبلاگ نیایش نوشت: روابط دوستی آخرش کجاست؟

یه دخترک ساده                    مثل من ایستاده               وسط جاده پیاده

آدمی که دورنگه                    جنس دلش ز سنگه           پیش خودش زرنگه

گفت چه فرصت خوبی             عجب صید محبوبی             امد جلو یه جوری

گفت اسم من هادیه               دلم مثل صافیه                از غم عشق خالیه

گفت که تا حالا چشمی          نبرده دل این جوری            پاهام امد اینوری

گفتش که دوستم بیا              دوستت دارم یه دنیا           قد تموم گلها

دخترک قصه ما                     نفهمیدش کی با آقا           از اون موقع تا حالا

رفیق و دوست و یار شده        وقتی فهمید چه خبره         که دیگه خیلی دیر شده

دل تو دلش اسیر شده            اما….

تنهاش گذاشت و رفتش          نگاه نکرد به پشتش          حتی واسه ی اشکش

کجای کاری بابا                     ضرر این ماجرا                    رسید به دختر ما

وگر اون بی حیا                  الان با اون بعدیا                 دیگه چه بگم ای بابا

نویسنده:مریم توکلی شوریجه

وبلاگ بهار نارنج،مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس نوشت: شاخص های معلم تراز انقلاب

معلم در جمهوری اسلامی تراز عملکردی می خواهد. تراز او در رفتار و کردار دین فطری با روحیه انقلابی است.مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس با توجه به نزدیک شدن به روز معلم اقدام به انتشار شاخص های معلم تراز انقلاب اسلامی نموده است. در ادامه سری اول از مجموعه شاخص های معلم تراز انقلاب اسلامی ارائه می گردد.

برای مطالعه "شاخص های معلم تراز انقلاب/ سری اول” کلیک کنید.

31-300x225

شاخص یازدهم؛ توانایی نقد:

نقد مصلحانه در پرتو امر به معروف و نهی از منکر ، شاخص جامعه پیشرفته فقهی است که نظارت مدیران فرهنگی را در تمامی عرصه های پرورشی ایجاد می نماید .

شاخص دوازدهم؛ نظریه پردازی علمی در پرتو فقه دینی:

از شاخص های رفتارهای عالمانه،نظریه پردازی فقهی در علوم پایه به خصوص در علوم انسانی است که گسترده ترین صحنه جریان سازی فکری است .

شاخص شانزدهم؛ داشتن ذهن پرسشگر:

فهم از پرسش آغاز می شود و با کشف مجهولات ، فکر تولید می شود . معلم تراز انقلاب تلاش می کند با ذهن منطقی و پرسشگر خود را از مبانی گمراه کننده ایمن و دشمن را در عملیات روانی ناکام نماید.

شاخص هفدهم؛ خود سازی در پرتو معنویت دینی:

تقدم شریعت دینی برتمامی حوزه های اجتماعی و تعریف سبک آموزش و پرورش در این جهت از وظایف غیر قابل انکار معلم تراز انقلاب است و باید بداند که در این مسیر نسبی گرایی لیبرالیستی اسلحه جبهه الحاد برعلیه دین است.

imثages

شاخص هجدهم؛ تبدیل تهدید به فرصت:

شناخت فرصت های فرهنگی با استدلال ایجاد می شود و استدلال حاصل روحیه تحلیل گری است . معلم تراز انقلاب خود را برای یک دوران نقد در جهت تبدیل تهدید به فرصت به منظور ساختن تمدن دینی آماده می کند.

شاخص نوزدهم؛ خودباوری:

نشان و اجرایی نمودن راهبرد های فرهنگی برمبنای آرمان خواهی معنوی از شاخص های معلم تراز انقلاب اسلامی است. از مهمترین الزامات خودباوری می توان ؛ جهانی اندیشی ، تحلیل گری ، اخلاق گرایی ، روحیه جهادی و نظم در اندیشه را نام برد .

شاخص بیستم ؛ همگرایی :

تبیین ایده های حداکثری در جهت اهداف تعالی بخش دینی و کاستن از شکاف فکری در جامعه آموزشی و پرورشی از وظایف خطیر معلم تراز انقلاب است . هدف همگرایی ساختن تمدن دینی در فضای فرهنگی جوامع بشری با نگاه الهی است.

شاخص بیست و یکم؛ مقابله با استحاله فرهنگی:

هرگاه در مسیراندیشه ها انحراف ایجاد و فرهنگ حاکم در جامعه دچار آفت معنوی شود، استحاله فرهنگی رخ داده است. معلم تراز انقلاب با جریان سازی نهضت دینی و با اندیشه پاک و اخلاص در عمل در جهت مقابله با استحاله تلاش می کند.

imفیages

شاخص ۲۲؛ تربیت فردی و سازمانی:

جهانی که ما خواهیم ساخت بر مبنای تلاش فرهنگیان انقلابی در حوزه های نرم افزاری است که مفاهیم تربیتی را از شریعت الهی تفسیر نموده و در صدد جهانی سازی گفتمان دینی در برابر تفکر الحادی با رویکرد تربیتی هستند .

شاخص ۲۳؛ ارائه مدل رفتاری:

معلم به عنوان اولین پازل مدیریت انقلابی با رفتارهای متنوع اجتماعی روبروست که وارد حریم فرهنگی جامعه می شود، ایشان باید با بهره گیری از غنای محتوایی دینی به تبیین و ارائه مدل رفتاری در جهت مدیریت صحنه فرهنگی اقدام نماید .

شاخص ۲۴ ؛ روحیه جهادی:

روحیه جهادی نگاه مدبرانه در شناخت ضرورت ها و حرکت واقع بینانه در مسیر تکاملی جامع است .معلم تراز انقلاب با توکل بر خداوند و به دور از سستی روحیه جهادی را با عمل فرهنگی همراه می سازد.

نویسنده: حمید حسن زاده

وبلاگ امربه معروف نوشت: حرکات کودکمان انعکاس اعمال ماست

به کودکت نگو : بر دیوار خط نکش

بلکه بگو : بر برگه ای بکش ، سپس آن را به دیوار میچسبانیم .

نگو : برخیز و نماز بخوان و الا جهنمی می گردی

بگو : برخیز تا با یکدیگر نماز بخوانیم، تا در بهشت نیز در کنار یکدیگر باشیم .

نگو: برخیز و اتاق کثیف و شلخته ات را تمیز کن

بگو: دوست داری با یکدیگر اتاق را مرتب کنیم ، چون میدانم نظم را دوست داری

نگو : بازی را تمام کن و درس بخوان زیرا درس خواندن مهمتر است

بگو: اگر درست را به بهترین نحو تمام نمایی با همدیگر بازی خواهیم کرد

نگو: برخیز و اتاق کثیف و شلخته ات را تمیز کن

بگو: دوست داری با یکدیگر اتاق را مرتب کنیم ، چون میدانم نظم را دوست داری

13931223000678_PhotoL

هر کلام و حرکت ما بر روی شخصیت فرزندمان تاثیر بسزایی خواهد داشت .

حرکات کودکمان انعکاس اعمال ماست…

وبلاگ خاکریز خبر نوشت: یادتان هست همه عین برادر بودند

یادتان هست همه عین برادر بودند

تاجر و کارگر انگار برابر بودند

یادتان هست چه شوری همه جا برپا بود

عجم و ترک و لر و کرد و عرب انجا بود

متحدفارس

یادتان هست همه گوش به فرمان بودند

سینه چاک سخن پیر جماران بودند

یادتان هست که میگفت اگر پر باریم

همه را از نمک ماه محرم داریم

یادتان هست که از حیله دشمن میگفت

یادتان هست که از پیله دشمن میگفت

گفت دلداری دشمن دلتان را نبرد

مثل طوفان زده ها حاصلتان را نبرد

شهدای عیدفارس

جنگ جنگ است فقط رنگ عوض میگردد

نقشه ها در پی هر جنگ عوض میگردد

چشم وا کن اخوی خوب ببین یار کجاست

نخل بسیار ولی میثم تمار کجاست

این عمار کجایید جوانان وطن

این عمار بیایید جوانان وطن

ما محال است که از بیعتمان برگردیم

تا که مثل پسر فاطمه بی سر گردیم

پس از این شام سیه بال سحر میاید

یوسف گمشده دارد ز سفر میاید

یادمان هست که مدیون شهیدان هستیم

اهل جمهوری اسلامی ایران هستیم

نویسنده: صابر خراسانی

کلام فارس نوشت: جماعت مسخره کننده!

اه چقــدر لاغری!!

تو چرا انقــدر چاقی!!

قدشو چه کوتولست!!

آنقدر درازه یاد نردبون میوفــتم!!

وااا هیکلش همش آمپوله…چه تن لشی داری پاشو یه باشگاه برو !!

نیگا چجوری حجاب کرده دختره ی اُمل..

اینو…چه بی حجابه دختره ی خراب !…

مسخره بازی شیرازی

خلاصــه… این جماعــت از هر چیزی برای مسخره کردن شما استفاده می کنن!

اینا همونایی هستن که چیزی برای برتــری خودشون ندارن و میخوان با مسخره کردن و گذاشتن عیــب

روی دیگران خودشون رو مورد توجه قرار بدن !

اینها جملات قومی هستند که از بدو ورود به ابتدایی آیه”ای کسانیکه ایمان آورده اید گروهی از شما گروه دیگر را مسخره نکنند” برایشان بارها و بارها تکرار شده ،خود را مسلمان می نامند و دلیل عقب ماندگیشان را اسلام!
عجیب است! به کجای این دین عمل می کنیم که دلیل واماندگیمان را همین دین می دانیم؟!

بلاگ مخبر۶۳  نوشت: غیرت و حیا چی شده؟؟

شیخ بهاءالدین عاملی در یکی از کتاب‌های خود می‌نویسد :

روزی زنی نزد قاضی شکایت کرد که پانصد مثقال طلا از شوهرم طلب دارم و او به من نمی‌دهد.

قاضی شوهر را احضار کرد و او طلب خود را انکار نمود یا فراموش کرده بود. قاضی از زن پرسید: آیا بر گفته‌ی خود شاهدی داری؟

زن گفت: آری، آن دو مرد شاهدند. قاضی از گواهان پرسید: گواهی دهید زنی که مقابل شماست پانصد مثقال از شوهرش که این مرد است طلب دارد و او نپرداخته است.

m_img

گواهان گفتند: سزاست این زن نقاب مقابل صورت خود را عقب بزند تا ما لحظه‌ای وی را درست بشناسیم که او همان زن است، تا آنگاه گواهی دهیم. چون این زن سخن را شنید بر خود لرزید و شوهرش فریاد برآورد شما چه گفتید؟

برای پانصد مثقال طلا، همسر من چهره‌اش را به شما نشان دهد؟! هرگز! من پانصد مثقال خواهم داد و رضایت نمی‌دهم که چهره‌ی همسرم در حضور دو مرد بیگانه نمایان شود.

چون زن، آن جوانمردی و غیرت را از شوهر خود مشاهده کرد از شکایت خود چشم پوشید و آن مبلغ را به شوهر بخشید.

چه خوب بود آن مرد باغیرت، امروز جامعه‌ی ما را هم می‌دید که زنان نه برای پانصد مثقال طلا و نه حتّی یک مثقال نقره، چگونه رخ و ساق به همگان نشان می‌دهند و شوهران و پدران و برادرانشان نیز هم عقیده‌ی آنهایند و در کنارشان به رفتار آنان مباهات می‌کنند.

imصغages

حاصل وب گردی های من نوشت: چه تفاوت فاحشی

51c72412ebb4105da673b286bfd0a2c6-425
چه تلاش بی فایده ای!
n4a8tudp3x0b

کوچیک و درد و سرساز!

76cuuh6m5jzw

وبلاگ هیئت مجازی نوشت: توهین کردن غیرت نیست، غیرت یعنی جهاد

اتفاقات اخیر، آتش اختلافات ایران و عربستان را شعله ور کرد و باعث شدت یافتن تنفر ملت ایران از حاکمان پلید و ملحد عربستان شد اما در این میان باز هم گروهی هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند!

چندی هست جو ضد عربی فضای مجازی ایران را فرا گرفته، اگرچه بهانه آن ها اتفاقات اخیر می باشد اما کاملا مشهود و ملموس است که جریاناتی پشت این "جو” بوجود آمده هستند و هدف آن ها رواج نژادپرستی و توهین کلی به عرب هاست.

عرب فارس

کسانی که تحت تاثیر این جو هستند، خوب است این را بدانند که بهترین انسان های دو عالم "عرب” هستند؛ همان پیامبران و چهارده معصوم عزیز و بزرگوار. آری، این بار هم دشمنان با برنامه ریزی های خود، دین ما و چهره های محبوب اعتقاداتمان را هدف گرفته اند. مطمئن باشید از این "جو” به راه افتاده، حاکمان عربستان هم حمایت می کنند و خشنود هستند، زیرا هدف آنها نیز جز این نیست.

با فحاشی، توهین و نژادپرستی به جایی نخواهیم رسید، اگر رگ غیرت مان به جوش آمده، بیاییم درس عبرتی بزرگ به حاکمان عربستان بدهیم. بیاییم برای جهاد آماده شویم و برای حمایت از شیعیان یمن و دیگر مظلومان جهان، آماده شویم. این جا نشستن و توهین کردن "غیرت” نیست، غیرت این است که سلاح برداریم و کشوری که کعبه دل ها در آنجاست را از مفسدان پلید، پاک کنیم و همانطور که رهبری گفتند، بینی سعودی ها را به خاک بمالیم.

وبلاگ صبا سروستان نوشت: طنز/همه بدبختی و ادبار، واس ماس!!

مرغ سحر ، شاعر طنز پرداز سروستانی در قطعه شعری،خداوندگار خویش را مورد خطاب قرار داده و از دست روزگار شکایت کرده است.

استفاده از تکیه کلام یکی از شخصیت های  سریال تلویزیونی "در حاشیه” که این شب ها از شبکه سوم سیما پخش می شود به شیرینی این شعر فکاهی افزوده است.

yalda-sher

همه بدبختی و ادبار، واس ماس!!

خدایا دیگران را داده ای پول

تنی رنجیده و بیمار، واس ماس

به دست دیگران گل های رنگی

ولیکن درد و زخم خار، واس ماس

برای دیگران حور بهشتی

خطرهای عذاب النار، واس ماس

یکی را می دهی طاووس و طوطی

ولی دندان و نیش مار، واس ماس

به روی بام ایشان، باز شاهی

رتیل و گربه بر دیوار، واس ماس

بقیه غرق شادی و سرورند

ولیکن ماتم بسیار، واس ماس

گروهی مالک آب حیاتند

ولی گند آب ِ آب انبار، واس ماس

گرفتند و نهان کردند و خوردند

تعارف کردن و ایثار، واس ماس

برادرهای مردم جمله شاغل

گروهی لشکرِ بیکار، واس ماس

به آن ها بال اندر بال دادی

همیشه بارِ روی بار ، واس ماس

دمادم سرخوش و سرگرم سورند

همه بدبختی و ادبار، واس ماس

به آن ها امتیازات و هدایا

شکایت نامه و اخطار، واس ماس

به ایشان دوستان خوب دادی

رفیقِ دزد و آدم خوار، واس ماس

نصیب دیگران باران و برف است

ولی گَرد مصیبت بار، واس ماس

شراب و شیر و شربت سهم آنهاست

چرا پس قهوه ی قاجار، واس ماس؟

ظریفانه ظریف آن کار را کرد

انرژی هسته ای این بار، واس ماس؟

ببین تخم طلایش مال آنهاست

از آن مرغ سحر، منقار واس ماس

وبلاگ غبار دل نوشت: مشکلات انسانها را رشد می دهند!

آهنگری با وجود رنج های متعدد و بیماری اش عمیقا به خدا عشق می ورزید،

روزی یکی از دوستانش که اعتقادی به خدا نداشت، از او پرسید:

تو چگونه می توانی خدایی را که رنج و بیماری نصیبت می کند، را دوست داشته باشی؟

آهنگر سر به زیر آورد و گفت: وقتی که می خواهم وسیله آهنی بسازم، یک تکه آهن را در کوره قرار می دهم. سپس آنرا روی سندان می گذارم و می کوبم تا به شکل دلخواه درآید… اگر به صورت دلخواهم درآمد، می دانم که وسیله مفیدی خواهد بود، اگر نه آنرا کنار می گذارم!

همین موصوع باعث شده است که همیشه به درگاه خدا دعا کنم که خدایا ، مرا در کوره های رنج قرار ده ، اما کنار نگذار.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سرباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
0
سلام درمحله دروازه شاهدایی الله مسجد علی(ع)هم اعتکاف داریم.خوشحال میشیم درخدمت دوستان باشیم.