کد خبر: ۶۸۵۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
فرماندار لامرد:

لامرد جای بازی با مردم نیست/ مسئولان منطقه عملیاتی تابناک را به شورای اداری راه نمی دهیم

چند بار مدیر این مجموعه را به فرمانداری فراخوانده ایم و تذکر های جدی به این آقا داده ایم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، بعد از این جلسه خبرنگار ما به سراغ منصوری رفت که در این خصوص وی اظهار داشت: بحث منطقه عملیاتی پارسیان بود و بحث مدیر مجموعه است. طی ارزیابی که از این دستگاه انجام داده ایم متوجه شده ایم که در راستای استفاده از نیرو های بومی و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید مشکل دارند.

منصوری خاطر نشان کرد: چند بار مدیر این مجموعه را به فرمانداری فراخوانده ایم و تذکر های جدی به این آقا داده ایم، حتی در یک جلسه بسیار مهم هم ایشان را خواستیم و ایشان عدد و ارقامی را به ما دادند که به هیچ عنوان قابل قبول اعضا نبود تا اینکه بالاخره مباحث مربوط به کارگری پیش آمد.

فرماندار لامرد با بیان اینکه در مباحث پیرامون کارگری ضمن اینکه هیچ احساس مسئولیتی نکردند، ابراز کرد: نه اطلاع رسانی کردند و نه برخورد منطقی کردند حتی بعضاً انفعالی هم برخورد کردند.

منصوری در ادامه گفت: پس از تذکر های شهرستانی حتی خواستار برخورد از سوی مدیران استانی بودیم که خوشبختانه از سوی استان هم به این شخص تذکر داده شد که بعد از این موضوع، بحث پرواز و فرودگاه لامرد روی کار آمد. 

فرماندار لامرد خاطر نشان ساخت: این فرودگاه در دو قدمی ماست و ما بحث این را نداریم که پروازها را حتما از فرودگاه لامرد انجام دهند اما بحث این است که یک شرکت بومی در این خصوص فعالیت می کند و باید مورد حمایت قرار گیرد اما این مدیر قرار داد با این شرکت لامردی را یک طرفه لغو کرد به صورتی که 7 یا 8 ماه از قرار داد طرفین باقی مانده بوده است.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: یکی از جاهایی که در ادارات خیلی مهم است، روابط عمومی ها هستند.

فرماندار لامرد

وی با بیان اینکه باید روابط عمومی ادارت فعال باشند، اضافه کرد: متاسفانه شاهد عدم فعالیت روابط عمومی حتی در فرمانداری شهرستان هستیم. ادارات نباید منتظر بمانند حال که نیرو و امکانات ندارند این بخش از نهاد را تعطیل کنند، چرا که روابط عمومی چشم نهاد و دستگاه دولتی است.

منصوری تاکید کرد: تمام خدماتی که دستگاه ها دولتی انجام می دهند باید به مردم گفته شود تا در جریان کارها قرار بگیرند.

این مقام مسئول با گلایه مندی از برخی مدیران دولتی، افزود: بخشی از سکوت رسانه ای شهرستان به مدیران ادارات بر می گردد. اگر کسی ضعف نداشته باشد نباید از رسانه ای شدن بسیاری از ماجراها بترسند و در برابر یک خبرنگار نباید مسئولان بترسند.

منصوری در شورای اداری شهرستان با انتقاد صریح از عملکرد مسئولان منطقه عملیاتی پارسیان (تابناک) گفت: شهرستان لامرد جای بازی کردن با مردم نیست و یک مسئول باید بداند اگر آمده است کاری انجام دهد باید در مقابل مردم این شهرستان نیز پاسخگو باشد و اقدامات نسنجیده و منبسط بر افکار شخصی یک مسئول نمی‌تواند در شهرستان لامرد جایگاهی داشته باشد.

منصوری متذکر شد: باید مسئولان نفت و گاز دقت داشته باشند صبر و حوصله مردم و مسئولان این شهرستان برای پذیرش مسئولی که در لامرد هیچ سنخیتی با آن کار و برنامه‌اش ندارد و به دنبال این است که فقط مردم را ناراضی و ایجاد حساسیت در شهرستان کند امسال سال حضور این افراد در این شهرستان نخواهد بود.

نماینده عالی دولت در همین زمینه ادامه داد: اگر فکری به حال این موضوع نشود مسئولان منطقه عملیاتی پارسیان (تابناک) را در شورای اداری لامرد راه نخواهیم داد و اقداماتی که انجام می‌دهند در قوه قضائیه و نیروی انتظامی رسیدگی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نخواهیم گذاشت آرامشی که محصول دولت تدبیر و امید است با اقدامات نسنجیده برخی از این افراد برهم بخورد و یک مسئول باید با مردم صادق باشد و از او انتظار دروغ نیست.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جارچی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
خود کرده را تدبیر نیست
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
آقای منصوری شما خودتون دقیقا بر خلاف سیاستهای دولت تدبیر و امید حرکت می کنید اونوقت به مسئول منطقه عملیاتی پارسیان می گویید که خلاف سیاستهای دولت تدبیر حرکت می کند . شما نه به روحانی رای دادید و نه اورا قبول دارید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
من شهادت می دهم قبل انتخابات اقای منصوری تنها فردی را که لایق دانستند دکتر روحانی بود